Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

2 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ.



Επελέγησαν μετά τη διαδικασία αξιολόγησης 50 και πλέον προτάσεων σχολείων από όλη την Ευρώπη για να εκτοξεύσουν το δικό τους μικροδορυφόρο στο πλαίσιο του διαγωνισμού European CanSat Competition 2014.

Στη λίστα των 9 επιλεχθέντων συμπεριλαμβάνονται 2 ελληνικά σχολεία τα οποία μάλιστα βρίσκονται σε ελληνικά νησιά:

- Το 3ο Λύκειο Μυτιλήνης με το μικροδορυφόρο Aristarchus Cansat team, ο οποίος θα μελετήσει τον ήλιο.

- Το Λύκειο της Βιάννου Κρήτης (https://www.facebook.com/viannosat) με το μικροδορυφόρο Viannosat, ο οποίος θα μετρήσει το μαγνητικό πεδίο της Γης.

Να σημειωθεί ότι μαθητές του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης συμμετείχαν στο διαγωνισμό CanSat στη Νορβηγία και το 2012, όταν κατέκτησαν τη δεύτερη θέση με το δορυφόρο "Icaromenippus 3D¨.

http://www.esa.int/Education/Teachers_Corner/ESA_entrants_for_2014_CanSat_competition_selected
Πηγή: GoodnewsGR 

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ (13%) ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ.

Ο γ.γ. Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης εξέδωσε νέα εγκύκλιο με την οποία παρατείνεται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2014 η εφαρμογή του μειωμένου συντελεστή (13%) στην εστίαση.



Ο χαμηλός ΦΠΑ αφορά την παροχή υπηρεσιών εστίασης καθώς και τις παραδόσεις έτοιμου φαγητού, καφέδων και λοιπών αφεψημάτων, που παρασκευάζονται προς άμεση κατανάλωση από επιχειρήσεις εστίασης.

Όπως διευκρινίζει ο κ. Θεοχάρης παραμένουν στον κανονικό συντελεστή ΦΠΑ οι υπηρεσίες των κέντρων διασκέδασης, η διάθεση αλκοολούχων ποτών σε κάθε περίπτωση, καθώς και οι πωλήσεις μη αλκοολούχων ποτών, όπως αναψυκτικών, χυμών και λοιπών συναφών ειδών, τα οποία δεν καταναλώνονται επιτοπίως.
Πηγή: star.gr

ΛΕΥΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ: ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ.

Τη διακοπή της σχολικής περιόδου την εβδομάδα της Καθαράς Δευτέρας (3 Μαρτίου) αποφασίζει από μέρα σε μέρα το υπουργείο Παιδείας, μετά από σχετικό αίτημα της τουριστικής κοινότητας προς τον πρωθυπουργό, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αναμένεται να αναληφθεί στα πρότυπα αντίστοιχου θεσμού («Λευκή Εβδομάδα») που τηρούν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες και ο οποίος είναι συνδεδεμένος με διακοπές σε ορεινούς -συχνά χιονισμένους- προορισμούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες του naftemporiki.gr, η απόφαση είναι ουσιαστικά ειλημμένη και αυτά τα 24ωρα το υπουργείο Παιδείας μελετά τον τρόπο εφαρμογής του μέτρου προκειμένου αυτή να πλήξει όσο τον δυνατόν λιγότερο τη διδασκαλική περίοδο.
Στο τραπέζι βρίσκονται προτάσεις όπως η περικοπή ημερησίων εκδρομών - περιπάτων και η επίσπευση έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.
Η σχολική ανάπαυλα του Μαρτίου αποτελεί αίτημα παραγόντων του ελληνικού τουρισμού, ιδίως της Πανελλήνιας Ένωσης Ξενοδόχων, οι οποίοι προσδοκούν στην ενίσχυση του κλάδου μέσα από εξορμήσεις των -αποδεσμευμένων από τις σχολικές υποχρεώσεις- οικογενειών.
Μετά τη σύμφωνη γνώμη του Πρωθυπουργού, οι συναρμόδιοι υπουργοί Παιδείας και Τουρισμού προωθούν την ικανοποίηση του αιτήματος.
Πηγή: naftemporiki.gr

ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ-Promoting Greece in New York



Η Ελλάδα ταξιδεύει στην Αμερική και προτρέπει τους Αμερικανούς να ταξιδέψουν στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι.
Στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Αμερικής (New York Times Travel Show  από 28 Φεβρουαρίου ως 02 Μαρτίου) η παρουσία της Ελλάδας θα είναι σημαντική.
Σας παρουσιάζουμε όλο το σχετικό άρθρο:
Promoting Greece in New York

By Ioanna Zikakou on January 12, 2014 In ExhibitionsNew YorkNewsTourism
Greece travels to America and urges Americans to travel to Greece this summer. The country that gave birth to the fundamental principles underlying the creation of the U.S., presents itself at the travel fair organized by one of the world’s biggest newspapers, the New York Times.
“Greece that resists, Greece that insists,” according to the famous Greek singer Dionysis Savvopoulos.
Terra Communications, a company which has been extensively involved in promoting Greece abroad, is organizing the country’s participation in the New York Times Travel Show exhibition, to be held in New York from Friday, February 28 until Sunday, March 2, 2014. Greece will be in a prominent position in a special booth of 36 square meters. Twenty six years after the memorable EOT campaign created by the famous Greek-American advertiser George Lois “I’m going home… to Greece,” the country is once again actively courting tourists. This time Americans will be invited to visit “their home, Greece, where it all began.”
The New York Times Travel Show tourism exhibition has been held for 11 years in New York and is the largest in the U.S. Participation will open a new door to a very large market, which it is hoped will encourage Americans to trust Greece as a holiday destination. Key representatives of the international industry will be at the exhibition, looking for the next big thing in tourism.