Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΒΡΗΚΕ ΤΟ "ΦΑΡΜΑΚΟ" ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΑΡΡΥΘΜΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ.... ΨΑΡΙΟΥ!!

Η  Ελληνίδα επιστήμονας Αγγελική Ασημάκη ανήκει στην ερευνητική ομάδα του φημισμένου Χάρβαρντ και του Νοσοκομείου Beth Israel Deaconess της Βοστώνης που ανακάλυψε ένα επαναστατικό φάρμακο για τις καρδιακές αρρυθμίες.
Αποτελεί ακόμα μία περίπτωση επιστήμονα της Ελλάδας που διαπρέπει στο εξωτερικό.
Η  παθολογοανατόμος από την Ελλάδα ήταν επικεφαλής των δύο ερευνητικών ομάδων που προχώρησε σε αυτή τη σημαντική ανακάλυψη που μπορεί μελλοντικά να βοηθήσει όσους πάσχουν από απειλητικές για τη ζωή αρρυθμίες.
Η Ασημάκη μαζί με τους συνεργάτες της ανακάλυψαν ένα φάρμακο που στοχεύει άμεσα στην αιτία που γεννά τις αρρυθμίες, αν και ακόμα παραμένει κάπως ασαφής ο μηχανισμός αυτός. Το διεθνούς κύρους περιοδικό «Science Translational Medicine» δημοσίευσε τα ευρήματα της έρευνας τους.
Η πρωτοτυπία της ανακάλυψης έγκειται στο ότι οι ερευνητές βάσισαν την ανακάλυψη τους στην μελέτη όχι ενός ζώου, αλλά ενός ψαριού (του λεγόμενου «ψαριού-ζέβρας»), το οποίο τροποποίησαν γενετικά έτσι ώστε να εμφανίζει μια σχετικά σπάνια κληρονομική πάθηση, την αρρυθμιογενή μυοκαρδιοπάθεια δεξιάς κοιλίας. Οι άνθρωποι με αυτή τη νόσο εμφανίζουν αρρυθμία, δυσκολία της καρδιάς να λειτουργήσει ως αντλία αίματος και βλάβες στον καρδιακό μυϊκό ιστό.
Πέρα από όλα τα άλλα η έρευνα έδειξε πως πολύπλοκα καρδιολογικά πειράματα μπορούν να γίνουν και στα ψάρια, πράγμα που σίγουρα θα αξιοποιηθεί στο μέλλον από τους επιστήμονες.
Η Ασημάκη, εδώ και χρόνια, έχει εστιάσει τις έρευνές της στις μυοκαρδιοπάθειες και στις αρρυθμίες. Το 2009, έγινε ευρύτερα γνωστή με την ανακάλυψη -και τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό «New England Journal of Medicine»- μιας μη επεμβατικής διαγνωστικής εξέτασης για την αρρυθμιογενή μυοκαρδιοπάθεια δεξιάς κοιλίας.
Το ενδιαφέρον της ελληνίδας ερευνήτριας για την εν λόγω πάθηση ξεκίνησε από νεανική ηλικία, καθώς η ίδια διαγνώστηκε με σοβαρά καρδιολογικά προβλήματα και χρειάστηκε να παραμείνει για αρκετό καιρό στο Ωνάσειο. Στη συνέχεια, σπούδασε στο University College του Λονδίνου και στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ των ΗΠΑ, όπου και παρέμεινε μέχρι σήμερα.
http://www.koolnews.gr/

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.

Στις 13.06.2014 τέθηκε σε ισχύ η νέα Οδηγία 2011/83/ΕΕ σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, η οποία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-891(ΦΕΚ Β΄ 2144/30.08.2013) και οι σχετικές διατάξεις εφαρμόζονται για συμβάσεις που θα συναφθούν από τις 13.06.2014. 

Οι σχετικές διατάξεις εφαρμόζονται για συμβάσεις που θα συναφθούν από τις 13.06.2014 και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Ευάγγελος Ζερβέας καλεί τους καταναλωτές ενημερωθούν για τα δικαιώματα τους και εφιστά την προσοχή των επιχειρήσεων για την άμεση ενσωμάτωση των σχετικών αποφάσεων στις συμβάσεις τους. Οι κυριότερες αλλαγές είναι οι εξής:
 - Μεγαλύτερη διαφάνεια στις τιμές. Οι έμποροι πρέπει να αναφέρουν το συνολικό κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας, καθώς και κάθε άλλη πρόσθετη δαπάνη. Όσοι κάνουν αγορές μέσω Διαδικτύου δεν θα είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες, εάν δεν έχουν πλήρως ενημερωθεί πριν κάνουν μια παραγγελία.
 - Απαγόρευση προσημειωμένων επιλογών. Κατά τη διάρκεια μιας ηλεκτρονικής αγοράς (π.χ. αγοράς αεροπορικού εισιτηρίου) μπορεί να υπάρχουν συμπληρωματικές επιλογές με τετραγωνίδια, όπως η ασφάλεια ταξιδιού. Τα προσημειωμένα τετραγωνίδια θα απαγορευθούν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση και ο καταναλωτής θα δικαιούται την επιστροφή των σχετικών χρεώσεων εκτός αν έχει δώσει ρητά τη συγκατάθεση του. 
- Κατάργηση πρόσθετων επιβαρύνσεων για τη χρήση πιστωτικών καρτών. Οι έμποροι δεν θα μπορούν πλέον να επιβαρύνουν τους καταναλωτές για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα (ή άλλο μέσο πληρωμής) επιπλέον του κόστους που όντως συνεπάγεται η χρήση αυτών των μέσων πληρωμής. - Κατάργηση πρόσθετων επιβαρύνσεων για τις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης. Οι έμποροι που χρησιμοποιούν τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης, δεν θα μπορούν πλέον να χρεώνουν αυτές τις τηλεφωνικές κλήσεις περισσότερο από τη βασική τιμή χρέωσης.
 - Προθεσμία υπαναχώρησης 14 ημερών. Η περίοδος εντός της οποίας οι καταναλωτές μπορούν να υπαναχωρήσουν από σύμβαση πώλησης παρατείνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορούν να επιστρέψουν τα εμπορεύματα, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξουν γνώμη. Εφόσον ο πωλητής δεν έχει ενημερώσει σαφώς τους καταναλωτές για το δικαίωμά τους να υπαναχωρήσουν, η προθεσμία επιστροφής θα παρατείνεται κατά 12 μήνες. 
- Ενίσχυση του δικαιώματος επιστροφής χρημάτων. Ο έμπορος πρέπει να επιστρέψει το τίμημα του προϊόντος στον καταναλωτή εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Ο έμπορος θα αναλαμβάνει τον κίνδυνο για κάθε ζημία κατά τη μεταφορά, μέχρις ότου το εμπόρευμα περιέλθει στην κατοχή του αγοραστή.
 - Σαφέστερες πληροφορίες για τα έξοδα επιστροφής των εμπορευμάτων. Εάν ο έμπορος επιθυμεί να αναλάβει ο καταναλωτής -ο οποίος έχει αλλάξει γνώμη- το κόστος επιστροφής των εμπορευμάτων, πρέπει να τον ενημερώσει σαφώς για το θέμα αυτό εκ των προτέρων. ∆ιαφορετικά, θα πρέπει να πληρώσει ο ίδιος τα έξοδα επιστροφής.
 - Θέσπιση τυποποιημένου πανευρωπαϊκού εντύπου για την υπαναχώρηση. Οι καταναλωτές θα προμηθεύονται ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης το οποίο θα διευκολύνει και θα επιταχύνει τη διαδικασία υπαναχώρησης για τις συμβάσεις που έχουν συναφθεί οπουδήποτε εντός της ΕΕ.
 - Καλύτερη προστασία των καταναλωτών όσον αφορά τα ψηφιακά προϊόντα. Οι πληροφορίες σχετικά με το ψηφιακό περιεχόμενο θα πρέπει επίσης να είναι σαφέστερες και να περιέχουν στοιχεία σχετικά με τη συμβατότητα του περιεχομένου με το υλικό και το λογισμικό, καθώς και σχετικά με την εφαρμογή όλων των τεχνικών μέτρων προστασίας.


Πηγή: www.dikaiologitika.gr