Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ- ΓΑΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΝΥΦΗ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΑΜΗΛΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΛΕΚΤΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΦΕ ΣΕ ΑΠΟΡΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ-

 Η ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ!!!!!!!!!!!!


Το νεαρό ζευγάρι που παντρεύτηκε στη Σταλίδα Ηρακλείου Κρήτης συγκίνησε με την πρωτοβουλία του. Ο Κώστας και η Αθανασία αποφάσισαν να μοιράσουν το φαγητό του γάμου και την τούρτα σε οικογένειες που έχουν πραγματικά ανάγκη.
Το ζευγάρι μάλιστα αποφάσισε να δώσει το γαμήλιο γεύμα σε τουλάχιστον 50 οικογένειες στην Κρήτη που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.
«Τα παιδιά μέσα στην πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής τους, σκεφτηκαν και τους συνανθρώπους μας. Θέλω να τους πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ που με μια απλή κίνηση προσέφεραν τόση χαρά σε πάρα πολύ κόσμο», ανέφερε στο cretalive ο υπεύθυνος φιλανθρωπικής οργάνωσης Δημήτρης Αποστολάκης.



Πηγή:
 http://www.iefimerida.gr

ΤΟ NATIONAL GEOGRAPHIC ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ.

Εκδήλωση με τίτλο «Η Πελοπόννησος στην Καρδιά του Λονδίνου» φιλοξενεί το κατάστημα του National Geographic στη βρετανική πρωτεύουσα . Οι Λονδρέζοι έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις ομορφιές του Μοριά μέσα από φωτογραφίες, βίντεο, ενημερωτικά φυλλάδια και γευσιγνωσία παραδοσιακών προϊόντων. 
«Πρόκειται για μια καταπληκτική εμπειρία όχι μόνο για όσους λατρεύουν την Πελοπόννησο, αλλά και για τους Λονδρέζους, που θέλουν να μάθουν για τη ζωή εκεί», δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο διευθυντής του καταστήματος, Άρθουρ Φέγκον.
Σημειώνεται ότι η διοργάνωση θα «ταξιδέψει» και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης, όπως το Παρίσι, η Βιέννη, το Μόναχο, το Ντίσελντορφ και η Στοκχόλμη. Οι πόλεις αυτές έχουν επιλεγεί, καθώς έχουν απευθείας πτήσεις με την Καλαμάτα.«Πρόκειται για μια καταπληκτική εμπειρία όχι μόνο για όσους λατρεύουν την Πελοπόννησο, αλλά και για τους Λονδρέζους, που θέλουν να μάθουν για τη ζωή εκεί», δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο διευθυντής του καταστήματος, Άρθουρ Φέγκον.

n
Μονεμβασιά
«Η Πελοπόννησος είναι ένα μέρος που μπορεί να εμπνεύσει τον κάθε άνθρωπο. Όχι μόνο από τις φυσικές ομορφιές της, αλλά και από τη μοναδική ιστορία της. Ο επισκέπτης της θα εντυπωσιαστεί επίσης με τις εκπληκτικές της γεύσεις και τη φιλοξενία των ανθρώπων της» προσθέτει ο Φέγκον.
n
Μάνη
Το κατάστημα βρίσκεται στην άκρως τουριστική και ακριβή συνοικία του Νάιτσμπριτζ, απέναντι από τα πολυκαταστήματα Χάροντς στο κέντρο του Λονδίνο. Η άρτια οργάνωση της εκδήλωσης είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την προβολή της Πελοποννήσου.
n
Καρύταινα
«Στόχος της εκδήλωσης είναι να προωθήσει την Πελοπόννησο ως τουριστικό προορισμό ολόκληρης της χρονιάς» αναφέρουν οι διοργανωτές.
n
Καρδαμύλη
Ο δημοσιογράφος Πολ Γουίκινσον, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ειδικεύεται σε τουριστικούς οδηγούς για την Ελλάδα, δηλώνει: «Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από την έκθεση. Μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η ποικιλία των προϊόντων, που προέρχονται από την περιοχή. Πρέπει να σας ομολογήσω πως παρά το γεγονός ότι επισκέπτομαι την Ελλάδα τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο, κάποια από αυτά τα προϊόντα δεν τα ήξερα καθόλου».
n
Σπήλαιο Κάψια, Αρκαδία
Στην ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ τι θα ξεχώριζε από την Πελοπόννησο, ο κ. Γουίκινσον απαντά: «Πρώτα από όλα την ιστορία της, αμέσως μετά τις φυσικές ομορφιές της, τις ευκαιρίες για περιπέτειες που σου προσφέρει, τους ανθρώπους της και τις μοναδικές της παραλίες».
Πηγή: athensvoice.gr
n
Παραλία Γλώσσα

n
Λιμνοθάλασσα Γιάλοβα

n
Λεωνίδιο

n
Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου

n
Αιωνόβια Ελιά

n
Αρχαίο θέατρο Μεσσήνης

n