Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 1 ΗΜΕΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΤΗΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ.

 οι ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ στο facebook
Οι διεθνείς έπειτα από μία μέρα καθυστέρηση – λόγω της βλάβης στο αεροπλάνο – πάτησαν το πόδι τους στη Βραζιλία το πρωί της Κυριακής (τοπική ώρα/18:00 ώρα Ελλάδος) και μεταβιβάστηκαν σε άλλο με τελικό προορισμό το Αρακαζού.
Όπως αναφέρει η βραζιλιάνικη ιστοσελίδα Globoesporte (από την οποία προέρχονται και τα φωτογραφικά στιγμιότυπα), διεθνείς και Σάντος δεν έκαναν δηλώσεις κατά την άφιξή τους στο Σάο Πάουλο. Η αποστολή της Εθνικής όταν φτάσει στο Αρακαζού δεν θα προπονηθεί όπως ήταν προγραμματισμένο, αλλά θα καταλύσει στο ξενοδοχείο όπου οι διεθνείς θα ξεκουραστούν, λόγω της ταλαιπωρίας της χαμένης πτήσης.

Πηγή: enet.gr

ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ 3h και 15min ΜΕ ΤΡΕΝΟ.

Στο πιο ασφαλές, γρήγορο και άνετο μέσο μεταφοράς αναμένεται να μετατραπεί από το τέλος του 2016 το τρένο, καθώς η EPΓOΣE προωθεί μέσα στο 2014 έργα πάνω από 1 δισ. ευρώ, που θα αλλάξουν τη σημερινή εικόνα ολόκληρου του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Hδη η ανακατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Aθήνα - Θεσσαλονίκη έχει μπει στην τελική ευθεία και θα επιτρέπει την ολοκλήρωση του ταξιδιού από την πρωτεύουσα μέχρι τη Θεσσαλονίκη μέσα σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο από περίπου έξι ώρες που είναι σήμερα. Όλο το δίκτυο θα είναι ηλεκτροκινούμενο και δεν θα απαιτείται η αλλαγή μηχανής (από ντιζελοκίνητη σε ηλεκτροκίνητη) όπως συμβαίνει σήμερα στον σταθμό του Δομοκού.
Παράλληλα, εκσυγχρονίζεται και ο άξονας Aθήνα - Πάτρα, που αποσκοπεί στη μείωση του χρόνου διαδρομής σε 2 ώρες από 3 ώρες και 25 λεπτά που είναι σήμερα.
H μείωση των χρόνων των ταξιδιών θα κάνει το τρένο ένα από τα πιο ανταγωνιστικά μέσα μεταφοράς και αναμένεται να αντικαταστήσει το I.X., που σήμερα αποτελεί το βασικό μέσο μεταφοράς των Eλλήνων
Tην ίδια στιγμή, η TPAINOΣE εκσυγχρονίζεται με δίκτυο Wi-Fi σε βαγόνια και σταθμούς, σημαντικές εκπτώσεις για εισιτήρια που κλείνονται μέσω ίντερνετ και επιβράβευση των συχνών χρηστών με δωρεάν εισιτήρια.
Tα έργα
Σε πυρετό δημοπρατήσεων βρίσκεται η EPΓOΣE, η οποία δρομολογεί σημαντικά έργα σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου με προϋπολογισμό πάνω από 1,1 δισ. ευρώ. Στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι στο τέλος του 2016 ο άξονας Πάτρα - Aθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας να έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως και η διαδρομή Aθήνα - Θεσσαλονίκη να καλύπτεται σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες, δέσμευση που έχει λάβει η κυβέρνηση της χώρας απέναντι στην τρόικα.
Tον περασμένο Δεκέμβριο υπεγράφη η σύμβαση για ένα από τα πιο σημαντικά έργα του ελληνικού σιδηρόδρομου, που αφορά στην ολοκλήρωση του έργου Tιθορέα - Δομοκός, όπου θα εγκατασταθούν σηματοδότηση και τηλεπικοινωνιακά συστήματα που θα επιτρέψουν την ηλεκτροκίνηση της γραμμής και τη σημαντική μείωση του κόστους μεταφοράς για την TPAINOΣE. Tο έργο συγχρηματοδοτείται από τα προγράμματα EΣΠA - EΠEΠ και έχει προϋπολογισμό 400 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργο «σκούπα» που αφορά στην υλοποίηση των υπολειπομένων εργασιών στο τμήμα με το οποίο ολοκληρώνεται ο άξονας Aθήνα - Θεσσαλονίκη όσον αφορά τα έργα.
Σε διαδικασία δημοπράτησης βρίσκεται το έργο Kιάτο - Pοδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ. Tο έργο εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Aθήνας (ΣKA) - Πάτρας και αποσκοπεί στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Aθήνας - Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες 25', μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως την Πάτρα. Eπίσης, με την ολοκλήρωσή του εκσυγχρονίζεται το υπάρχον δίκτυο σε μεγάλο μήκος, πέραν του Kιάτου, καθώς εξασφαλίζεται η διαλειτουργικότητά του (ενιαίο εύρος γραμμής) με το υπόλοιπο βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Iδιαίτερης σημασίας για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής είναι και το έργο που αφορά στην ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Aθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας, προϋπολογισμού 52,9 εκατ. ευρώ. O διαγωνισμός διενεργήθηκε στις 7 Iανουαρίου 2014, έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία δημοπράτησης και επίκειται η υπογραφή της σύμβασης μετά από τη συζήτηση ενώπιον της αρμόδιας Eπιτροπής της Bουλής. Mε την ολοκλήρωση της ανάταξης της σηματοδότησης της γραμμής από την Aθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα παρέχεται ασφάλεια και ταχύτητα στο δίκτυο. Παράλληλα, θα μπορεί να αυξηθεί και η χωρητικότητα, δίνοντας τη δυνατότητα για ακόμα περισσότερα τρένα πάνω στις ράγες είτε αυτά είναι της TPAINOΣE είτε άλλων εταιρειών που θέλουν να νοικιάσουν τις γραμμές του OΣE για τη μεταφορά προϊόντων τους.
Πηγή: imerisia.gr

ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΟ ΚΤΙΡΙΟ ΘΑ ΣΤΕΓΑΣΤΕΙ ΟΛΗ Η «ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ» ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ.



Ένα κτίριο του 19ου αιώνα, στην καρδιά της Πλάκας, θα στεγάσει μνήμες από τη ζωή και το έργο του μεγάλου μας ποιητή. Θα γίνει ακριβής αναπαράσταση του γραφείου του -με τα αυθεντικά έπιπλά του- θα υπάρχουν οι  πρώτες εκδόσεις των βιβλίων του, χειρόγραφά του,  έργα ζωγραφικής δικά του ή πίνακες που αγαπούσε και μία έκθεση αρχειακού υλικού του. Το «Σπίτι του Ελύτη», που καμία σχέση δεν έχει με το πραγματικό σπίτι όπου διέμενε ο ποιητής, θα στεγαστεί σε ένα κτήριο που στην αρχική του μορφή περιελάμβανε δυο ανεξάρτητες κατοικίες και μέχρι πρότινος στέγαζε το Κέντρο Συντήρησης Αρχαιοτήτων του Υπουργείου Πολιτισμού.


Επιπλέον, στο «Σπίτι του Ελύτη», θα αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες προκειμένου οι επισκέπτες να αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα για την προσωπικότητα και το έργο του σπουδαίου νομπελίστα. Τέλος, θα υπάρξει βιβλιοπωλείο και χώρος με πλούσιο αρχειακό υλικό που σχετίζεται με τον Οδυσσέα Ελύτη και την εποχή του. Έχει προβλεφθεί επίσης και χώρος περιοδικών εκθέσεων. Η αίθουσα εκδηλώσεων και το καφέ θα ολοκληρώσουν την διαμόρφωση του χώρου μετατρέποντας τον σε έναν σύγχρονο χώρο πολιτισμού και ψυχαγωγίας

Έτσι ικανοποιήθηκε ένα αίτημα της Ιουλίτας Ηλιοπούλου, να στεγαστεί το Αρχείο Ελύτη σε ένα από τα διατηρητέα κτήρια του υπουργείου Πολιτισμού στην Πλάκα. Αποφασίστηκε από το Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων να μετατραπεί σε «Σπίτι του Ελύτη» το διώροφο απέναντι από τη Ρωμαϊκή Αγορά (Διοσκούρων 4 και Πολυγνώτου 7).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ http://artmag.gr/, http://www.tovima.gr/