Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

ΤO ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΣΤΑ 5 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Το εστιατόριο του Μουσείου της Ακρόπολης συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στα κορυφαία πέντε εστιατόρια των μουσείων του κόσμου, σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία εφημερίδας του Καναδά Toronto Star.



Σε ρεπορτάζ με τίτλο «Εστιατόρια Μουσείων: Οι κορυφαίοι προορισμοί για φαγητό», κατατάσσει το εστιατόριο του Μουσείου της Ακρόπολης ανάμεσα σε εκείνα της Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης (ΜΟΜΑ) και του Ορσέ στο Παρίσι.

Στο εν λόγω ρεπορτάζ σημειώνεται ότι το εστιατόριο του Μουσείου βρίσκεται σε απόσταση 300 μέτρων από την Ακρόπολη και είναι εύκολος προορισμός για φαγητό μετά την επίσκεψη στο μνημείο.

Επιπλέον, τονίζεται ότι προσφέρει πανοραμική θέα στην Ακρόπολη και ένα μενού που αποτελείται από μαγειρευτή ελληνική κουζίνα.

Τέλος, αναφέρεται ότι η νυχτερινή θέα της Ακρόπολης είναι συγκλονιστική όταν το εστιατόριο παραμένει ανοιχτό μέχρι τα μεσάνυχτα.
ΠΗΓΗ eirinika.gr

 
ΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΟΡΣΕ

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "TIME": ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ

Στα δημοσιεύματα που «για άλλη μια φορά ανακινούνται» και «προτείνουν ιδιωτικοποίηση των αρχαιολογικών χώρων στην Ελλάδα», αναφέρεται με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων. 

«Αυτήν τη φορά είναι το περιοδικό Time, στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, που προτείνει την ιδιωτικοποίηση μνημείων για να "σωθούν", με αφορμή (και πάλι) τις απόψεις του αμερικανού καθηγητή Στίβεν Μίλερ. Δεν ξεχνάμε επίσης ότι τον Οκτώβριο 2012, σε εκδήλωση για παρουσίαση επενδυτικών προτάσεων (road show) που διοργάνωσε το Χρηματιστήριο Αθηνών στη Νέα Υόρκη, διατυπώθηκε από Αμερικάνικη εταιρεία "επενδυτική πρόταση" για τους αρχαιολογικούς χώρους της Αττικής, από την Ακρόπολη ως το Λαύριο, με τη μετατροπή τους σε μια αρχαιοπρεπή Ντίσνεϊλαντ» σημειώνει χαρακτηριστικά ο ΣΕΑ.

«Οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μνημεία της χώρας μας ανήκουν σε όλο το κοινωνικό σύνολο. Η προστασία, η ανάδειξη και η διαχείρισή τους είναι υποχρέωση του κράτους μέσω της καθ' ύλην αρμόδιας Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, όπως αποτυπώνεται στο Σύνταγμα και τους νόμους της χώρας μας. Αποτελούν φορείς της ιστορικής μνήμης και συνείδησης. Δεν αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με όποιους «επενδυτές», δεν αποτελούν αντικείμενα για ιδιωτικοποίηση, ούτε πεδίο κερδοφορίας για κανέναν ιδιώτη», τονίζει ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων, καλώντας όλους «να υπερασπιστούν τη συλλογική μνήμη, τα μνημεία και τον πολιτισμό και να βροντοφωνάξει ότι δεν πωλούνται».

Πηγή: tanea.gr

Ο ΛΕΥΚΟΛΙΘΟΣ ΔΙΝΕΙ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ.

Οι φούρνοι στο εργοστάσιο της ΒΙΟΜΑΓΝ στο Μαντούδι Ευβοίας πήραν μπροστά και μετά από 15 χρόνια απραξίας οι πρώτοι τόνοι με λευκόλιθο φορτώθηκαν στο λιμάνι του Κυμασίου και εξάγονται στην Ιταλία.

Η θυγατρική του ομίλου ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ με την επωνυμία Τέρνα Λευκόλιθοι αποτελεί από το 2010 τον νέο ιδιοκτήτη της ΒΙΟΜΑΓΝ και με τις επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ που έχει υλοποιήσει αλλά κυρίως με αυτές που θα πραγματοποιήσει σε βάθος τριετίας δίνει πνοή στην περιοχή, η οποία μαστίζεται από την ανεργία. Ηδη έχει δημιουργήσει 100 θέσεις εργασίας και υπόσχεται ότι στην πλήρη ανάπτυξη του επιχειρησιακού της πλάνου οι εργαζόμενοι στην εταιρεία θα ξεπεράσουν τους 400.

Οταν πτώχευσε η ΒΙΟΜΑΓΝ πέρασε στον έλεγχο της Εθνικής Τράπεζας και πριν από έξι χρόνια οι επιχειρηματίες Ν. Κάμπας και Γ. Περιστέρης, βασικοί μέτοχοι του ομίλου της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, απέκτησαν από την τράπεζα τη μεγάλη έκταση της εταιρείας στο Μαντούδι (τα παλιά ορυχεία Σκαλιστήρη) όπως και το δικαίωμα εξορύξεων της ΒΙΟΜΑΓΝ.

Εκτος από το τίμημα για την εξαγορά της εταιρείας δόθηκαν άμεσα 15 εκατ. ευρώ για να καλυφθούν οφειλές των προηγούμενων ιδιοκτητών προς τους εργαζομένους της εταιρείας, τα ασφαλιστικά ταμεία, την Εφορία, τους προμηθευτές και τις τράπεζες.  

Από τότε ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου για να αποκτηθούν εκ νέου άδειες εξόρυξης, να γίνουν γεωτρήσεις για να διαπιστωθεί η ποιότητα του λευκολίθου και βεβαίως να εκσυγχρονιστούν οι φούρνοι της εταιρείας.

Το 2010 η ΒΙΟΜΑΓΝ μεταβιβάστηκε από τους βασικούς μετόχους στον όμιλο της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και η ΤΕΡΝΑ Λευκόλιθοι εξήγγειλε επενδυτικό πρόγραμμα 100 εκατ. ευρώ για την αναβίωση της εξορυκτικής δραστηριότητας στο Μαντούδι.

Μόλις πριν από οκτώ μήνες, μετά και τη λήψη των τελευταίων απαραίτητων αδειών, η ΤΕΡΝΑ Λευκόλιθοι ξεκίνησε την εξόρυξη λευκολίθου και την περασμένη εβδομάδα το πρώτο πλοίο με φορτίο συνολικού βάρους περίπου 2,5 χιλιάδων τόνων αναχώρησε από το λιμάνι Κυμασίου της Εύβοιας με προορισμό την Ιταλία σηματοδοτώντας την επανέναρξη της εμπορικής λειτουργίας των μεταλλείων λευκολίθου του Μαντουδίου μετά από 15 χρόνια.

Ο λευκόλιθος είναι ορυκτό και τα προϊόντα του χρησιμοποιούνται ευρέως μεταξύ άλλων στη φαρμακοβιομηχανία, σε περιβαλλοντικές εφαρμογές, στη γεωργία και στην κατασκευή πυρίμαχων προϊόντων, ηλεκτροδίων, πλαστικών, δερμάτων και καλωδίων.

Σε πρώτη φάση, στόχος της ΤΕΡΝΑ Λευκόλιθοι είναι η εξόρυξη σε ετήσια βάση περίπου 170.000 τόνων λευκολίθου, με στόχο σε τρία χρόνια η ετήσια παραγωγή να ανέρχεται σε 450.000 τόνους.

Η Βόρεια Εύβοια μετά τη Χαλκιδική διαθέτει τα μεγαλύτερα διαπιστωμένα κοιτάσματα λευκολίθου στην Ελλάδα, τα οποία θεωρούνται αρίστης ποιότητος.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η επένδυση των 100 εκατ. ευρώ του ομίλου ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ στο Μαντούδι Ευβοίας αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες παραγωγικές επενδύσεις με αμιγώς εξαγωγικό χαρακτήρα που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο στην Ελλάδα.

ΧΡΗΣΕΙΣ
Ο λευκόλιθος χρησιμοποιείται για την κατασκευή  βασικών πυρίμαχων που αντέχουν τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες και για  ειδικούς τύπους τσιμέντου και κονιαματα χρησιμοποιούνται στις βιομηχανίες χαρτιού, καουτσούκ και της φαρμακοβιομηχανίες.
 
Το 80% της παραγωγής λευκόλιθου καταναλώνεται στην παρασκευή δίπυρης μαγνησίας η οποία χρησιμοποιείται στην κατασκευή πυρίμαχων υλικών που προορίζονται για εφαρμογές υψηλών θερμοκρασιών >1600 οC, όπως η χαλυβουργία, λόγω υψηλού σημείου τήξης της μαγνησίας 2800 και της χημικής του αδράνειας. Τα πυρίμαχα που κατασκευάζονται από δίπυρη μαγνησία χαρακτηρίζονται ως βασικά πυρίμαχα λόγω του βασικού χαρακτήρα του MgO. Ακόμα με τη μορφή της καυστικής μαγνησίας χρησιμοποιείται στα τσιμέντα, ως προσθετικό στις ζωοτροφές, ως βελτιωτικό στις καλλιέργειες.
Χρησιμοποιείται επίσης σαν καταλύτης και κονίαμα στην παραγωγή συνθετικού ελαστικού και στην προετοιμασία του χημικών ενώσεων του μαγνησίου και λιπασμάτων. 

Πηγή: HeliosPlus, http://kireas.org/

ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ.

«Ο “Ναυτίλος” είναι για μας σαν δώρο Θεού», με αυτά τα λόγια οι υπεύθυνοι του περίφημου Μουσείου Bozar των Βρυξελλών υποδέχονται την έκθεση που εγκαινιάζεται εκεί την Πέμπτη και θα διαρκέσει έως τις 24 Απριλίου.

Από τις βασικές πολιτιστικές εκδηλώσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η έκθεση «Ναυτίλος: Ταξιδεύοντας την Ελλάδα» («Nautilus: Navigating Greece») περιλαμβάνει 93 αρχαιότητες προερχόμενες από 29 δημόσια αρχαιολογικά Μουσεία ολόκληρης της χώρας και από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, καθώς και έργα 24 σύγχρονων ελλήνων δημιουργών, που προέρχονται από ιδιωτικές συλλογές, συλλογές καλλιτεχνών και Μουσεία.

Έργα ζωγραφικής, χαρακτικής, φωτογραφίας, οπτικές και ηχητικές δράσεις και video art, σε έναν τολμηρό και δημιουργικό διάλογο με πήλινα αγγεία, μαρμάρινα ειδώλια και γλυπτά, τοιχογραφίες, σφραγιδόλιθους, νομίσματα, επιγραφικά μνημεία και δείγματα της αργυροχρυσοχοΐας από το 3200 π.Χ. έως τον 2ο αι. μ.Χ..

Ένα πολύχρωμο εργοτάξιο θυμίζει τις τελευταίες μέρες ο χώρος του Μουσείου Bozar στο οποίο προετοιμάζεται η έκθεση, η οποία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στις Βρυξέλλες. Έλληνες καλλιτέχνες και τεχνικοί, που αξιοποιούν με τον πιο ευφάνταστο τρόπο τις συνεχόμενες αίθουσες σαν σκηνικά της Ελληνικής Ιστορίας και της σύγχρονης δημιουργικότητας, έκαναν ένα σύντομο διάλειμμα για να υποδεχθούν τον υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο, και τη γενική γραμματέα του ΥΠΠΟΑ, κα. Λίνα Μενδώνη, που συζήτησαν μαζί τους λεπτομέρειες για τα έργα και το στήσιμό τους.

«Είναι μια εξαιρετική έκθεση στην καρδιά της Ευρώπης», δήλωσε ο κ. Παναγιωτόπουλος. «Αφηγείται το διαχρονικό ταξίδι του Ελληνισμού στη θάλασσα, η οποία αποτελεί τον συνεκτικό δεσμό των έργων, αποτελεί έναν από τους συνεκτικούς δεσμούς της Ιστορίας μας. Παρακολουθούμε έναν δημιουργικό διάλογο ανάμεσα στα αρχαία σπαράγματα και τους σύγχρονους εικαστικούς μας. Η Ελλάδα του λαμπρού παρελθόντος συνυπάρχει με τις μεγάλες προσδοκίες που πηγάζουν από τους δημιουργούς του παρόντος και του μέλλοντος».
«Τέτοιου είδους εκθέσεις που παρουσιάζουν τη σύγχρονη δημιουργία σε συνδυασμό με τις Ελληνικές αρχαιότητες είναι και σπάνιες και δύσκολες στην εκτέλεσή τους. Ο Ναυτίλος είναι η Ελλάδα. Το μακρύ ταξίδι του Ελληνισμού στην Ιστορία και η σύγχρονη δημιουργικότητά του εκπέμπει μια αισιοδοξία για την Ελλάδα που  όλοι αξίζουμε», επισήμανε η κα. Μενδώνη, που είναι και πρόεδρος της επιστημονικής και οργανωτικής επιτροπής.


Η έκθεση συνοδεύεται από ειδικά σχεδιασμένο κατάλογο, ο οποίος θα κυκλοφορήσει πρώτα στις Βρυξέλλες και έπειτα στην Αθήνα, προλογίζεται δε από τον πρωθυπουργό:

«Η έκθεση “Nαυτίλος: Ταξιδεύοντας την Ελλάδα” είναι ο ανοιχτός διάλογος ανάμεσα στα έργα των προγόνων μας, που μας εμπιστεύθηκαν τη φύλαξή τους, και τα έργα των συγχρόνων δημιουργών μας, που κουβαλούν εντός τους τις αρχές και τις αξίες εκείνων», υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός. Και συνεχίζει: «Είναι και η απόδειξη ότι ξέρουμε καλά και από Κύκλωπες και από Λαιστρυγόνες, γιατί το μέγα μέλημά μας είναι να υπερασπιζόμαστε με αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια όσα αποτελούν τις ρίζες μας και όσα μοιραζόμαστε με την υπόλοιπη Ευρώπη. Η Ελλάδα είναι η Ευρώπη που την πήρε στη ράχη του ο Δίας συνεπαρμένος από την ομορφιά της. Αυτή την Ευρώπη υπηρετεί και η Προεδρία που αναλάβαμε γι’ αυτό και θέσαμε τη θάλασσα ως περιεχόμενο και σύμβολό της.

Το Μουσείο Bozar.
Οι δρόμοι οι θαλασσινοί οδηγούν παντού και μας ενώνουν. Ανάπτυξη και μετανάστευση, εμπόριο και συναλλαγές έχουν αρχαίες ελληνικές τις καταβολές τους. Όπως, άλλωστε, η Ελευθερία και η Δημοκρατία, αξίες πάνω στις οποίες εδράζεται ο σύγχρονος κόσμος».

Πηγή: naftemporiki.gr


Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

Ο Μιχάλης Κοσμόπουλος, αρχαιολόγος και καθηγητής του πανεπιστημίου του Σεν Λιούις του Μιζούρι, θα επιστρέψει στη Μεσσηνία την πινακίδα που ανακάλυψε στην Ίκλαινα, 14 χλμ. βορειοανατολικά της Πύλου, το 2010 και η οποία θεωρείται ότι φέρει γραμμένη την αρχαιότερη ελληνική - και κατά συνέπεια ευρωπαϊκή – γραφή, γράφει το Greek Reporter. 

Η πήλινη πινακίδα της Μυκηναϊκής εποχής είναι πολύ μικρή - στην πραγματικότητα είναι ένα θραύσμα, διαστάσεων περίπου 2,5 εκ. ύψος και 4 εκ. πλάτος - αλλά το σημαντικό είναι η χρονολόγησή της, που τοποθετείται μεταξύ του 1400 και 1450 π. Χ.  

Δηλαδή είναι πολύ πρωιμότερη από όλες τις ανάλογες γνωστές πινακίδες. Η γραφή στην οποία είναι γραμμένο το μικρό κείμενο που σώζεται, είναι η Γραμμική Β και περιλαμβάνει από τη μία πλευρά τον σχηματισμό ρήματος που σχετίζεται με την κατασκευή και από την άλλη ονόματα και αριθμούς, που πιθανότατα αντιστοιχούν σε κάποιον κατάλογο ιδιοκτησίας. (Η Γραμμική Β γραφή αποκρυπτογραφήθηκε στην δεκαετία του ΄50 από τον βρετανό αρχιτέκτονα Μάικλ Βέντρις). 

Πινακίδες σε Γραμμική Β, την πρώτη γραφή της ελληνικής γλώσσας, έχουν έρθει στο φως και τις Μυκήνες, την Πύλο, την Θήβα και άλλα μεγάλα μυκηναϊκά κέντρα, αλλά η χρονολόγησή τους είναι μεταγενέστερη. Όπως πιστεύει λοιπόν ο κ, Κοσμόπουλος η συγκεκριμένη πινακίδα αλλάζει τις έως τώρα γνώσεις μας για τη χρήση της Γραμμικής Β αλλά ενδεχομένως και για την εξάπλωση της γραφής. «Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, η πινακίδα δεν έπρεπε να είναι εκεί», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δρ Μιχάλης Κοσμόπουλος, ο οποίος έχει αποκαλύψει στην Ικλαινα ένα μυκηναϊκό ανάκτορο με πελώριους αναλημματικούς τοίχους, τοιχογραφίες και εξελιγμένο αποχετευτικό σύστημα. 

Το ανάκτορο χρονολογείται στην πρώιμη Μυκηναϊκή περίοδο, ωστόσο την εποχή που κατασκευάσθηκε αυτή η πινακίδα, ο οικισμός ήταν ένας απλός δορυφόρος της πόλης της Πύλου, έδρας του βασιλιά Νέστορα. Δημιουργείται επομένως το ερώτημα 
μήπως η γραφή ήταν περισσότερο διαδεδομένη από ο, τι θεωρούνταν ως σήμερα και έτσι αρχεία πινακίδων δεν υπήρχαν μόνον στα μεγάλα κέντρα αλλά και σε δευτερεύοντα. 

Να σημειωθεί ότι οι πινακίδες αυτές ήταν ένα είδος αρχείων για την καταγραφή προϊόντων και την διάθεσή τους στο εμπόριο, αφορούσαν δηλαδή οικονομικά και λογιστικά θέματα της άρχουσας τάξης. Η διατήρησή τους ήταν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, γι΄ αυτό ο πηλός δεν ψηνόταν αλλά στέγνωνε στον ήλιο.Αυτές που έχουν διασωθεί λοιπόν ως σήμερα οφείλουν την διατήρησή τους στις πυρκαϊές που κατέστρεψαν τα μυκηναϊκά ανάκτορα «ψήνοντας» ταυτόχρονα τις πινακίδες. 

Στην προκειμένη περίπτωση όμως μπορεί να υπάρχει άλλη αιτιολογία: «Προφανώς την εποχή εκείνη, κάποιος πέταξε την πινακίδα σε κάποιο λάκκο και ύστερα έκαψε τα σκουπίδια του. Μετά η φωτιά τη σκλήρυνε και τη διατήρησε», λέει ο κ. Κοσμόπουλος.


Πηγή: http://eu.greekreporter.gr/    http://www.nooz.gr/

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ OSCAR ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΦΑΙΔΩΝ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ.

 Η δουλειά του στην ταινία «Nebraska», τον έφερε σε απόσταση αναπνοής από το πολυπόθητο χρυσό αγαλματίδιο. Η αγάπη που είχε από μικρός στο να αποτυπώνει τον κόσμο γύρω του, τον οδήγησε να ασχοληθεί από νωρίς με τη φωτογραφία, αλλά και την κινηματογραφική φωτογραφία. Ο ταλαντούχος Έλληνας διευθυντής φωτογραφίας θα διεκδικήσει το χρυσό αγαλματίδιο, για την ασπρόμαυρη δουλειά του στην ταινία «Nebraska» του Αλεξάντερ Πέιν.



Το «Nebraska» εκτός από την υποψηφιότητα για την καλύτερη φωτογραφία, είναι υποψήφιο σε έξη συνολικά κατηγορίες: καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας (Alexander Payne), πρώτου ανδρικού ρόλου (Bruce Dern), β’ γυναικείου ρόλου (June Squibb), πρωτότυπου σεναρίου (Bob Nelson) και φωτογραφίας.

Εμείς θα ευχηθούμε καλή επιτυχία τόσο στην ταινία όσο και τον Φαίδωνα Παπαμιχαήλ για την βραδιά των Όσκαρ.

Το «Nebraska» θα κάνει την πρεμιέρα του στις ελληνικές αίθουσες στις 23 Ιανουαρίου.

Πηγή: inews.gr

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΝΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ.

Αρχίζει σήμερα η μεγάλη γιορτή της Πάτρας, το Πατρινό Καρναβάλι, που  αναμένεται να μεταμορφώσει το κέντρο της πόλης σε πεδίο καρναβαλικής διασκέδασης, καλλιτεχνικής δημιουργίας, σάτιρας και κεφιού.
Από τις 11.00 το πρωί μέχρι αργά τη νύχτα, οι δράσεις της φετινής ημέρας έναρξης του Πατρινού Καρναβαλιού θα διαδέχονται η μία την άλλη. Μουσική, χορός, πρωτότυπα χάπενινγκς, δράσεις για τα παιδιά, καλλιτέχνες και θέατρα δρόμου θα ξετυλιχτούν μέσα από διάφορα δρώμενα. Οι περισσότερες καρναβαλικές δράσεις θα γίνουν στην πλατεία Γεωργίου και στους πεζόδρομους Παντανάσσης και Γεροκωστοπούλου.
Στις 13.00 το μεσημέρι ο τελάλης, μαζί με την καρναβαλική συνοδεία του και τους σοκολατορίχτες, θα παραδώσουν στο δήμαρχο Πατρέων Γιάννη Δημαρά το λάβαρο του πατρινού καρναβαλιού 2014, το οποίο και θα παραμείνει στο Δημαρχείο μέχρι το τέλος των εκδηλώσεων, στις 2 Μαρτίου.
Στο πλαίσιο του τελετουργικού, ο δήμαρχος θα κηρύξει στις 20.30 το βράδυ την επίσημη έναρξη του πατρινού Καρναβαλιού 2014, με τη δέουσα «καρναβαλική» επισημότητα και μέσω πυροτεχνημάτων που θα φωτίσουν την πατραϊκή νύχτα.
Σημειώνεται ότι, κατόπιν απόφασης του εμπορικού συλλόγου, οι έμποροι θα κρατήσουν ανοικτά τα καταστήματα ανοιχτά μέχρι αργά τη νύχτα.
Πηγή: ΑΜΠΕ