Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΓΙΑ 2η ΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ Ο GEORGE CLOONEY ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.

Να αρχίσει «μια ανοικτή συζήτηση» για την τύχη των Γλυπτών του Παρθενώνα που εκλάπησαν από τον λόρδο Ελγιν πριν από 200 χρόνια ζήτησε την Τρίτη, από το Λονδίνο όπου βρίσκεται, ο Τζορτζ Κλούνι.

Για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις ημέρες ο αμερικανός ηθοποιός αναφέρεται στο ζήτημα των ελληνικών μνημείων, ζητώντας την επιστροφή τους από τη Βρετανία.


Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στη βρετανική πρωτεύουσα, ο Κλούνι ζήτησε να διεξαχθεί «μια ανοικτή συζήτηση» για το θέμα, σημειώνοντας ότι τόσο το Βατικανό όσο και το Μουσείο Γκετί έχουν επιστρέψει θησαυρούς της αρχαίας Ελλάδας που κατείχαν. 

Ο Τζορτζ Κλούνι έθεσε το ερώτημα «κατά πόσον τα κομμάτια ενός έργου τέχνης πρέπει να ενώνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

«Υπάρχουν ορισμένα κομμάτια που κοιτάς και σκέφτεσαι ότι ίσως είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να γίνει» πρόσθεσε ο ηθοποιός.

Ο Κλούνι, ο οποίος παραχώρησε τη συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της νέας ταινίας του με τίτλο «Μνημείων άνδρες» (The Monuments Men), είπε ότι δεν είχε σκοπό να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων όταν, το περασμένο Σάββατο, απάντησε σε ερώτηση ελληνίδας δημοσιογράφου σχετικά με τα Γλυπτά του Παρθενώνα.

Οπως αποκάλυψε, μετά από τις επίμαχες δηλώσεις κάποιοι του είπαν ότι «ως Αμερικανός δεν μπορεί να καταλάβει αυτά τα ζητήματα».

Ο Μπιλ Μάρεϊ, συμπρωταγωνιστής του Κλούνι στην ταινία, ο οποίος συμμετείχε στη συνέντευξη Τύπου, είπε για το ζήτημα της επιστροφής των Γλυπτών: «Είχαν μια πολύ ωραία διαμονή εδώ, σίγουρα. Αλλά το Λονδίνο ασφυκτιά από κόσμο. Υπάρχει αρκετός χώρος στην Ελλάδα».


Οι αρχικές δηλώσεις και οι αντιδράσεις

Το περασμένο Σάββατο, μιλώντας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, ο Τζορτζ Κλούνι, ερωτώμενος από τη συντάκτρια του ιστότοπου MoveIt Ελίζα Χριστοδουλίδη αν η Ελλάδα θα πρέπει να διεκδικήσει τα ιστορικά μνημεία της, είχε δηλώσει:

«Εχετε πολύ καλά επιχειρήματα για να στηρίξετε το αίτημα της επιστροφής στην Ελλάδα. Ισως δεν θα ήταν κακό να επιστρέφονταν. Νομίζω ότι είναι μια καλή ιδέα. Πιστεύω ότι θα ήταν ένα πολύ δίκαιο και πολύ ωραίο πράγμα. Ναι, νομίζω ότι είναι αυτό που πρέπει να κάνει (η Βρετανία»).

Πηγή: tanea.gr

Η 26χρονη ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΡΙΑ ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗ ΠΟΥ ΜΕΤΕΒΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.

Μια νεαρή κοπέλα, άγνωστη στο νησί, που τριγυρνά τις τελευταίες ημέρες στο Ληξούρι, προκαλεί τη συγκίνηση των κατοίκων. Πρόκειται για ένα όμορφο νεαρό κορίτσι από την Κρήτη, που χωρίς δεύτερη σκέψη βρέθηκε από το πρώτο λεπτό στο πλάι των σεισμοπαθών, για να τους προσφέρει απλόχερα τη βοήθειά της.

Η 26χρονη Αρια Μανιουδάκη, νεαρή με ανησυχίες και έμφυτη την ανάγκη να προσφέρει στον συνάνθρωπο, επελέγη από τους καθηγητές του μεταπτυχιακού της «Διεθνής Ιατρική Διαχείριση Κρίσεων Υγείας», να μεταβεί στην πληγείσα Κεφαλονιά. Ενας ακόμη λόγος που βάρυνε στην επιλογή του πρόσωπό της, ήταν η συμμετοχή της στην ανθρωπιστική οργάνωση «Γιατροί χωρίς Σύνορα».

Ετσι, η νεαρή όμορφη μελαχρινή, χωρίς δεύτερη σκέψη, παραμερίζοντας τον όποιο φυσικό φόβο είχε, αλλά και τις προβλέψεις για ισχυρούς μετασεισμούς, μετέβη στην Κεφαλονιά για να προσφέρει απλόχερα τη βοήθειά της, αλλά και να εκτιμήσει την κατάσταση για τις ακαδημαϊκές ανάγκες του μεταπτυχιακού της.
«Δεν φοβήθηκα ούτε στιγμή το ενδεχόμενο των μετασεισμών. Δε με νοιάζει πόσο επικίνδυνο είναι κάτι για τον εαυτό μου την ώρα που υπάρχει ζήτημα για τη ζωή του συνανθρώπου μου. Χαίρομαι που με διάλεξαν» τονίζει η Αρια μιλώντας στο cretalive.gr. «Έχει τύχει να κάνει και 4 μετασεισμούς σε 2 λεπτά. Μου αρέσει όμως που είμαστε εδώ για να προσφέρουμε βοήθεια» προσθέτει και εξηγεί επακριβώς τι κάνει στην πληγείσα Κεφαλονιά: «Το μέρος που έχει πληγεί είναι το Ληξούρι. Εμείς μεταβαίνουμε σε απομονωμένα χωριά για να βοηθήσουμε όσους κατοίκους αρνούνται πεισματικά να εγκαταλείψουν την περιουσία τους , έστω κι αν έχει κριθεί μη κατοικήσιμη...Κάποιοι, έχουν φύγει. Έχουν εγκαταλείψει το νησί και έχουν βρει καταφύγιο στα Γιάννενα, στη Πάτρα ή μένουν προσωρινά στα καράβια. Για όσους διάλεξαν να μείνουν πίσω, είμαστε στο πλευρό τους. Οι "Γιατροί χωρίς Σύνορα" προσφέρουν φάρμακα, τρόφιμα, κουβέρτες και πραγματοποιούν τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις».


Πηγή: cretalive.gr

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ-


Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν μαζί με τους αρχαιολόγους-φροντιστές σε μια διαφορετική κάθε φορά ξενάγηση ή συζήτηση μέσα στις αίθουσες του Μουσείου.Πως ήταν ντυμένοι οι αρχαίοι Έλληνες; Ποιοι άλλοι θεοί και ήρωες υπήρξαν αντικείμενο λατρείας στην Ακρόπολη της θεάς Αθηνάς; Πώς αποτυπώνεται το πολίτευμα στα απομεινάρια ενός ιερού; 


Στα παραπάνω και σε πάρα πολλά ακόμα ερωτήματα σχετικά με την αρχαιότητα απαντούν οι μόνιμες και εναλλασσόμενες θεματικές του Μουσείου Ακρόπολης, που πλαισιώνουν το εβδομαδιαίο πρόγραμμά του.
Πιο συγκεκριμένα, εναλλασσόμενο χαρακτήρα έχουν οι θεματικές που πραγματοποιούνται κάθε Σάββατο στη 1 μμ., στις οποίες οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν μαζί με τους αρχαιολόγους-φροντιστές σε μια διαφορετική κάθε φορά συζήτηση μέσα στις αίθουσες του Μουσείου, ενώ μπορούν να συμβάλλουν στη διαμόρφωση των μελλοντικών παρουσιάσεων δηλώνοντας στο Μουσείο το θέμα συζήτησης που τους ενδιαφέρει. Επιπλέον, κατόπιν συνεννόησης, οι συζητήσεις αυτές μπορούν να γίνουν και στην αγγλική γλώσσα. Σύμφωνα με πληροφορίες του Μουσείου Ακρόπολης, το πρόγραμμα των εναλλασσόμενων θεματικών, όπως διαμορφώνεται μέχρι τον Αύγουστο, είναι το εξής:
1) 'Άλλοι Θεοί της Ακρόπολης, 1 Φεβρουαρίου, διάρκεια 40 λεπτά. Αφορά τις εντυπωσιακές υλικές μαρτυρίες σχετικά με τη λατρεία θεών, όπως ο Ποσειδώνας, η 'Αρτεμη, ο Δίας, ο Ασκληπιός κ.α., οι οποίοι λατρεύονταν γύρω από τους ναούς της θεάς Αθηνάς, αλλά και στις πλαγιές του Ιερού Βράχου.
2) Γιορτές της αρχαίας Αττικής, 8 Φεβρουαρίου, διάρκεια 40 λεπτά. Οι επισκέπτες μπορούν να συζητήσουν με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για τις γιορτές που πλαισίωναν την καθημερινότητα των Αθηναίων, οι οποίες συχνά ήταν αφορμές για προσευχές, πομπές, προσφορές, χορούς, διαγωνισμούς και φαγοπότι, διαμορφώνοντας την ιδιαίτερη ταυτότητα κάθε περιοχής.
3) Αστρικές Θεότητες: απεικονίσεις, πεποιθήσεις, λατρεία, 15 Φεβρουαρίου, διάρκεια 30 λεπτά. Με επίκεντρο τα γλυπτά του Παρθενώνα και με τη χρήση πλούσιου εποπτικού υλικού οι επισκέπτες συζητούν με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για τον πολύμορφο και συναρπαστικό κόσμο των αστεριών και την παρουσία τους στα μνημεία της Ακρόπολης.
4) Ασκληπιείο: ιερό και υγεία, 22 Φεβρουαρίου, διάρκεια 20 λεπτά. Με τη βοήθεια των αρχαίων ταμάτων κι επιγραφών του Αθηναϊκού Ασκληπιείου, αλλά και με πλούσιο εποπτικό υλικό, οι επισκέπτες του Μουσείου Ακρόπολης συζητούν με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για τη φύση του Ασκληπιού, το χαρακτήρα της λατρείας του στην αρχαία Ελλάδα, τη σχέση του με τους αρχαίους γιατρούς, τη μορφή και την ιδιαιτερότητα του αθηναϊκού του ιερού.
5) Ο Παρθενώνας, 1 Μαρτίου, διάρκεια 50 λεπτά. Οι επισκέπτες μαθαίνουν για την αρχιτεκτονική, το διάκοσμο και τον τρόπο έκθεσής του, το συμβολισμό και την ιστορία του διάσημου αυτού μνημείου. Μπορούν επίσης να περιεργαστούν από κοντά τα αξεπέραστα γλυπτά του, αλλά και να θαυμάσουν από το διάφανο τοίχο του τρίτου ορόφου του Μουσείου τον ίδιο το ναό στο φυσικό του περιβάλλον.
6) Γιγαντομαχία και Ακρόπολη, 8 Μαρτίου, διάρκεια 30 λεπτά. Με αφορμή τον συγκεκριμένο μύθο, η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τη χρήση των μύθων στην αρχαιότητα, τη σχέση μύθου και λατρείας, καθώς και τον τρόπο απεικόνισής του στην τέχνη.
7) Μύθοι σε εικόνες, 15 Μαρτίου, διάρκεια 30 λεπτά. Η συζήτηση με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές γίνεται με βάση συγκεκριμένες απεικονίσεις μύθων σε εκθέματα της αρχαϊκής και της κλασικής εποχής και πλούσιο εποπτικό υλικό.
8) Πηλός και τέχνη στο Μουσείο Ακρόπολης, 22 Μαρτίου, διάρκεια 40 λεπτά. Οι επισκέπτες εξερευνούν με τους Αρχαιολόγους- Φροντιστές τα αγγεία της συλλογής του Μουσείου και συζητούν μαζί τους για τη χαρακτηριστική έντονη παρουσία σε αυτά επιγραφών και σκηνών εμπνευσμένων από το μύθο και τη ζωή, τη σχέση της κεραμικής με τη θρησκεία, τη διατροφή, το εμπόριο, τη δημιουργία και τη χρήση της.
9) Πιο κοντά στον ουρανό: οι στέγες και τα στολίδια τους στην Ακρόπολη, 29 Μαρτίου διάρκεια 40 λεπτά. Οι επισκέπτες περιεργάζονται τις ανωδομές γνωστών κτιρίων της Ακρόπολης μέσα στο Μουσείο και συζητούν με τους Αρχαιολόγους- Φροντιστές για τη μορφή, τη δημιουργία και τη σημασία της αρχαίας στέγης. Η δράση διευκολύνεται με πλούσιο εποπτικό υλικό και με το «Εργαστήρι Τεχνών».
10) Τέχνη και χώρος, 5 Απριλίου, διάρκεια 30 λεπτά. Η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τον χώρο όπου ήταν αρχικά στημένα τα έργα της αρχαϊκής και της κλασικής εποχής του Μουσείου, τη διαμόρφωση του αρχιτεκτονικού περιβάλλοντός τους και τη σημερινή τους θέση στο Μουσείο.
11) Πολιτική και ιερό, 12 Απριλίου, διάρκεια 40 λεπτά. Μπροστά από εκθέματα διαφόρων ιστορικών περιόδων, οι επισκέπτες συζητούν με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για γεγονότα, πρόσωπα, αποφάσεις, θεσμούς που όριζαν την πολιτική και τη θρησκευτική ζωή της Αθήνας.
12) Ανιχνεύοντας τη λατρεία στο Μουσείο Ακρόπολης, 26 Απριλίου,( 40 λεπτά). Η συζήτηση αφορά ερωτήματα σχετικά με το πώς ανακαλύπτουν οι αρχαιολόγοι τη λατρεία στην αρχαιότητα και με ποιο τρόπο προσπαθούν να ερμηνεύσουν τις πηγές που την αντανακλούν, καθώς και για το πώς μπορούμε να αντιληφθούμε σήμερα σημαντικές αρχαίες λατρευτικές έννοιες και εκδηλώσεις, όπως το ιερό, την πομπή, τις αναίμακτες κι αιματηρές προσφορές, το χορό, τα λατρευτικά αγάλματα, τους ιερείς κλπ.
13) Διάσημοι γλύπτες της αρχαϊκής εποχής στο Μουσείο Ακρόπολης, 3 Μαΐου, διάρκεια 30 λεπτά. Μέσα στην κατάφωτη αρχαϊκή αίθουσα και ανάμεσα στα ελεύθερα στημένα αριστουργηματικά γλυπτά, οι επισκέπτες του Μουσείου συζητούν με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για τους σημαντικούς δημιουργούς της αρχαϊκής τρισδιάστατης τέχνης.
14) Διάσημοι γλύπτες της κλασικής εποχής στο Μουσείο Ακρόπολης, 10 Μαΐου, διάρκεια 40 λεπτά. Πρωτότυπα έργα, επιγραφές, αντίγραφα και το «Εργαστήρι Τεχνών» του Μουσείου θα αποτελέσουν επίκεντρο μιας συζήτησης για διάσημους δημιουργούς της κλασικής εποχής, όπως ο Φειδίας, ο Αλκαμένης, ο Πραξιτέλης κ.α.
15) Ζωντανά άλογα, περήφανοι αναβάτες, 17 Μαΐου, διάρκεια 20 λεπτά. Ολοζώντανα και περήφανα, τα άλογα του Μουσείου Ακρόπολης, συγκαταλέγονται ανάμεσα στα πιο ελκυστικά αριστουργήματα της παγκόσμιας τέχνης. Οι επισκέπτες τα θαυμάζουν από κοντά και μιλούν με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για τη σημασία του αλόγου και την ταυτότητα των αναβατών του στην αρχαιότητα.
16) Αρχαϊκά Χρώματα, 24 Μαΐου διάρκεια 30 λεπτά. Η συζήτηση, που ενισχύεται με το «Εργαστήρι Τεχνών», καθώς και με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, περιστρέφεται γύρω από την πορεία της έρευνας, την τεχνική των χρωμάτων, την ανίχνευσή τους με νέες τεχνολογίες, την πειραματική χρήση τους σε μαρμάρινες επιφάνειες, την ψηφιακή αποκατάστασή τους, τη σημασία τους αλλά και την αισθητική αντίληψη της αρχαϊκής εποχής για τα χρώματα.
17) Αγώνες θεών και ανθρώπων στο Μουσείο Ακρόπολης, 31 Μαΐου , διάρκεια 40 λεπτά. Μπροστά από τα εκθέματα του Μουσείου και με πλούσιο εποπτικό υλικό, οι επισκέπτες θα συζητήσουν, μεταξύ άλλων, για τις αγωνιστικές γιορτές της Ακρόπολης και τη θέση τους στη λατρεία, για τους αρχαίους νικητές, την υποδοχή τους από τους συμπολίτες τους και την παρουσία τους στο μουσείο.
18) Γραπτός λόγος και ιερό, 7 Ιουνίου, διάρκεια 40 λεπτά. Οι επισκέπτες διαβάζουν και παρατηρούν πρωτότυπα κείμενα των ιστορικών χρόνων και τα έργα τέχνης που μπορεί να τα συνοδεύουν. Μπορούν μέσα από τον λόγο και την εικόνα να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της αρχαίας πολιτικής, της θρησκείας, της οικονομίας, αλλά και με υπαρκτά πρόσωπα της αρχαιότητας. Την παρουσίαση θα διευκολύνουν μεγεθυντικοί φακοί.
19) Από τη γέννηση στην ενηλικίωση, 14 Ιουνίου, διάρκεια 40 λεπτά. Με βάση εκθέματα από σημαντικά ιερά και πλούσιο εποπτικό υλικό, οι επισκέπτες συζητούν με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για τη φύση και τη σπουδαιότητα διαβατήριων ρόλων, εθίμων και τελετών στην αρχαία Αθήνα.
20) Υπερφυσικά πλάσματα: θεοί, ήρωες, προσωποποιήσεις, 21 Ιουνίου, διάρκεια 40 λεπτά. Η θεματική ασχολείται με τους ήρωες, τις προσωποποιήσεις της Ακρόπολης, τη διαφοροποίησή τους από τους κοινούς θνητούς και τον τρόπο απεικόνισής τους στα εκθέματα του Μουσείου.
21) Λαμπερές ιστορίες φωτιάς, 28 Ιουνίου, διάρκεια 40 λεπτά. Η παρουσία της φωτιάς στον μύθο, η καταστροφική της μανία, η ευεργετική και λατρευτική της λειτουργία, η δημιουργική της δύναμη αποτυπώθηκαν για πάντα στο υλικό της τέχνης που παρέμεινε ζωντανό.
22) Τα πρόσωπα του Μουσείου Ακρόπολης, 5 Ιουλίου, διάρκεια 40 λεπτά. Μαζί με τους αρχαιολόγους-φροντιστές, οι επισκέπτες ανακαλύπτουν την έννοια του πορτρέτου και παρατηρούν μακρινές αλλά και πιο πιστές προσπάθειες αναπαράστασης πιθανόν συγκεκριμένων ανθρώπων από την αρχαϊκή περίοδο μέχρι την ύστερη αρχαιότητα.

23) Το γυμνό και το ντυμένο στην τέχνη της αρχαιότητας, 12 Ιουλίου 2014, διάρκεια 40 λεπτά. Οι επισκέπτες του Μουσείου περιεργάζονται με τους Αρχαιολόγους- Φροντιστές τα «εκφραστικά μέσα» των αγαλμάτων της Ακρόπολης, που αποτελούν κύριες πηγές της σημερινής μας γνώσης για τα ενδύματα των αρχαίων.
24) Πριν την Αθηνά, 19 Ιουλίου, διάρκεια 20 λεπτά. Τα πιο αρχαία από τα εκθέματα του Μουσείου Ακρόπολης θα ξεδιπλώσουν στους επισκέπτες τις λιγότερο γνωστές, αλλά εξαιρετικά συναρπαστικές περιόδους της Ακρόπολης, αλλά και όλης της Ελλάδας.
25) Ρώμη και Ακρόπολη, 26 Ιουλίου, διάρκεια 20 λεπτά. Μακέτες, εποπτικό υλικό και κυρίως πρωτότυπα έργα από τη ρωμαϊκή Ακρόπολη θα αποτελέσουν αφορμή για συζήτηση με τους Αρχαιολόγους- Φροντιστές μέσα στις αίθουσες του Μουσείου.
26) Ακρόπολη, Αθήνα και ύστερη αρχαιότητα, 2 Αυγούστου, διάρκεια 20 λεπτά. Τα αρχιτεκτονήματα και τα γλυπτά της Ακρόπολης που φέρουν τα σημάδια της ύστερης αρχαιότητας θα αποτελέσουν το επίκεντρο μιας συζήτησης με τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές για τον ιδιαίτερο ρόλο της Αθήνας και της Ακρόπολης σε αυτό το περιπετειώδες διάστημα.

ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ.

Απόλυτα καθησυχαστικός για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στο νησί της Κεφαλλονιάς την φετινή περίοδο εμφανίζεται ο πρόεδρος της Ένωσης των Ξενοδόχων και μέλος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Σπύρος Γαλιατσάτος.



Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Γαλιατσάτος υπογράμμισε ότι όχι μόνο δεν υπάρχει καμία ακύρωση στις κρατήσεις για το καλοκαίρι αλλά αντίθετα παρατηρείται και αύξηση αυτών από Ρωσία, Τσεχία, Ολλανδία κλπ.
Την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της Ενωσης σημειώνει ότι όπως του μετέφερε ο επικεφαλής του booking.com (ιστότοπος κρατήσεων) παρατηρείται αύξηση κατά 100% στις κρατήσεις δωματίων μέσω του συγκεκριμένου ιστότοπου.


Απαντώντας σε ερώτηση για την κατάσταση των ξενοδοχείων, τόνισε ότι ελάχιστες είναι οι μονάδες που επλήγησαν απο τον σεισμό και σε κάθε περίπτωση οι ζημιές είναι επισκευάσιμες.

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ "Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ"

ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΗΝ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ– ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ

«Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ»

 ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΤΖΩΡΤΖ ΚΛΟΥΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΝΑ ΣΚΥΨΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ-"BRING THEM BACK"


Η  αφήγηση είναι της Κωνσταντίνας Μιχαηλίδου: “Θέλω να σας διηγηθώ περιληπτικά τι έζησα και κυρίως τι ένιωσα!!  Μόλις έφτασα στο Βρετανικό μουσείο κινήθηκα στην αίθουσα με την Καρυάτιδα και έναν στύλο από το Ερέχθειο. Η Καρυάτιδα βρίσκεται ολομόναχη και κρυμμένη σε μια μικρή αίθουσα, δίχως φυσικό  φως, θλιμμένη!!
Ποιος είπε πως τα μάρμαρα δεν έχουν ψυχή ... αφού από ψυχή δημιουργήθηκαν. Ένιωσα την μοναξιά της και ένιωσα την ανάγκη να την αγγίξω για να της δώσω πνοή από την πνοή μου και ψυχή από την ψυχή μου. Κατευθύνθηκα στην αίθουσα με τα γλυπτά του Παρθενώνα' τι υπέροχα πράγματα, τι Κάλλος, τι δέος, πόσο υπερήφανη ένιωσα. Προχώρησα μπροστά και βρέθηκα στα αετώματα. Ο κόσμος ήταν υπερβολικά πολύς και στην αίθουσα επικρατούσε οχλαγωγία, κόσμος από όλη την οικουμένη. Όλοι θαύμαζαν με δέος την απαράμιλλη λιτή και απέριττη ομορφιά που εκπέμπουν. Στην τσάντα μου είχα την Ελληνική Σημαία, με έπιασε λύσσα καθώς αντίκρισα κομμάτι της πατρίδας μου το οποίο είναι κλεμμένο και παρατημένο! Ακριβώς μπροστά μου υπήρχε ένας Κινέζος του χτύπησα την πλάτη και του ζήτησα αν μπορούσε να με βγάλει μια φωτογραφία. 
Του είπα να περιμένει μισό λεπτό και έβγαλα από την τσάντα μου την σημαία , την σήκωσα ψηλά και ένιωσα ότι σηκώνω όλον τον Παρθενώνα!!  Αυτός στιγμιαία σάστισε αλλά ευθύς η ματιά του έλαμψε, ο κόσμος σιώπησε -δεν ακουγόταν ψίθυρος- και μου έκαναν χώρο για να φανεί η Ελλάδα, οι φύλακες είχαν σηκωθεί όρθιοι και είχαν μαρμαρώσει και τα ... Μάρμαρα ζωντάνεψαν!!!
Όταν τελειώσαμε φίλησα την σημαία μας την έβαλα στο στήθος μου του είπα ένα μεγάλο Ευχαριστώ κι εκείνος ... ΥΠΟΚΛΙΘΗΚΕ!!!! Όχι σε μένα.. στην ΕΛΛΑΔΑ!!
Ο κόσμος χειροκρότησε, όχι εμένα.. την ΕΛΛΑΔΑ!!
Και οι φύλακες είχαν κατεβάσει το κεφάλι προς το πάτωμα, όχι σε μένα... στην ΕΛΛΑΔΑ!!
Έφυγα με μάτια γεμάτα δάκρυα, Υπερηφάνειας, Τιμής, αλλά και ΛΥΣΣΑΣ.
Αυτά έζησα και ένιωσα με λίγα λόγια , είναι στιγμές που μένουν για πάντα στην ψυχή και στο μυαλό και πρέπει να εξιστορούνται για να παίρνουν Αξία
.

http://www.freepen.gr/

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ APH.

Την Παρασκευή στις 07/02/14 η NASA παρέδωσε μια ωραία χειμωνιάτικη υπενθύμιση της 

άπειρης έκτασης του σύμπαντος και της πλήρους και απόλυτης ασημαντότητας της ανθρώπινης 

φυλής σε σχέση με την παραλυτική μεγαλειότητα του σύμπαντος.


Τραβηγμένες μόλις πριν από μια εβδομάδα, αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες της Γης που λαμβάνονται από την επιφάνεια του Άρη από το Curiosity Rover της NASA.
Από τη φωτογραφία, η οποία ελήφθη μόλις 80 λεπτά μετά τη δύση του ηλίου, η Γη είναι το πιο λαμπερό αστέρι στον μοναχικό νυχτερινό ουρανό του Άρη.
Σύμφωνα με τη NASA, “ένας ανθρώπινος με φυσιολογική όραση, αν στεκόταν στον Άρη, θα μπορούσε να δει εύκολα τη Γη και το φεγγάρι ως δύο ξεχωριστά, φωτεινά «βραδινά αστέρια.»” Η προβολή σε πλήρη οθόνη και υψηλή ανάλυση, είναι μια εντυπωσιακή εικόνα από έναν άλλο κόσμο και μια όμορφη υπενθύμιση του μικρού μεγέθους μας (και την ικανότητά μας να το συνειδητοποιούμε αυτό).


Πηγή: iefimerida.gr

ΣΤΟΥΣ 7 ΠΙΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ BUSINESS INSIDER



«Υπάρχουν ορισμένα μέρη στον κόσμο, όπου ο ρομαντισμός υπάρχει στον αέρα. Από μια κερασιά που θα ανθίσει στους καθαρούς δρόμους του Κιότο, μέχρι ένα αισθησιακό τάνγκο στο Μπουένος Άιρες» αναφέρει στον πρόλογό του η γνωστή ιστοσελίδα, εξηγώντας ότι ρομαντισμό δεν συνιστά μόνο ένα δείπνο υπό το φως των κεριών.»



Σύμφωνα με το Business Insider το νησιωτικό σύμπλεγμα των Κυκλάδων βρίσκεται ανάμεσα στους επτά πιο ρομαντικούς προορισμούς του κόσμου. Τα νησιά των Κυκλάδων δεν αποτελούν πόλο έλξης μόνο για τους νεόνυμφους αλλά και για τους έμπειρους ταξιδιώτες.
ΕΡΜΟΥΠΟΛΗ- ΣΥΡΟΣ

Στους επτά ρομαντικούς προορισμούς που επιλέγει συμπεριλαμβάνει και τις Κυκλάδες: «Δύσκολα θα βρείτε καλύτερα από τις Κυκλάδες ή τα Ελληνικά Νησιά. Τα γαλαζοπράσινα νερά των νησιών είναι ένα αξιοθέατο από μόνα τους και τα ρουστίκ βουνά, ο λαμπερός ήλιος και το νόστιμο φαγητό προσελκύουν πολλούς νεόνυμφους και έμπειρους ταξιδιώτες.»
Και συνεχίζει λέγοντας ότι το πιο διάσημο από τα νησιά, η Σαντορίνη, είναι γνωστή για το μοναδικό ηλιοβασίλεμα της καθώς και τα πέτρινα σπίτια της. Στο άρθρο, αναφέρεται επίσης και η Νάξος, το μεγαλύτερο από τα νησιά, το οποίο φημίζεται για τις μεγάλες, αμμώδεις παραλίες και τις καταπράσινες κοιλάδες και τα φαράγγια.
Τη λίστα του Business Insider συμπληρώνουν το Μπαλί, η Μπριζ, το Μπουένος Άιρες, το Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνα, το Σίνκε Τέρε στην ιταλική ριβιέρα και το Φεζ στο Μαρόκο.
ΦΕΖ ΜΑΡΟΚΟ


ΜΠΑΛΙ
ΙΤΑΛΙΚΗ  ΡΙΒΙΕΡΑ

ΜΠΡΙΤΖ-ΒΕΛΓΙΟ
Μπουένος Άιρες



Δείτε ΟΛΟ το άρθρο:
http://www.businessinsider.com/romantic-getaways-around-the-world-2014-2