Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜE ΤΟ LONELY PLANET

«Η Ελλάδα θα είναι ο κορυφαίος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη το 2014 προβλέπουν οι συντάκτες του τουριστικού οδηγού Lonely Planet, καθώς η χώρα δείχνει έντονα σημάδια εξόδου από τα χρόνια της κρίσης, που είχαν σημαδευτεί από την πολιτική αστάθεια και τις διαδηλώσεις κατά της λιτότητας», όπως τονίζεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ντέιλι Νιους» της Νέας Υόρκης.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «κατά την περσινή χρονιά, η Ελλάδα δέχθηκε 20 εκ.τουρίστες, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά φέτος».
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης του Lonely Planet βρίσκεται η Σλοβενία, ενώ ακολουθούν η Βρετανία, η Ιταλία και η Δανία.
Το Lonely Planet εκδίδει κάθε χρόνο ένα βιβλίο-κατάλογο με τους καλύτερους ταξιδιωτικούς προορισμούς της χρονιάς. Στην τελευταία έκδοση επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, ότι «η Ελλάδα είναι ιδανικός προορισμός, αφού λόγω της οικονομικής κρίσης οι τιμές έχουν πέσει αισθητά και οι Έλληνες καταβάλλουν προσπάθειες να ξανακερδίσουν τους τουρίστες».
Στο μεταξύ, τον τελευταίο καιρό, αρκετά αμερικανικά ΜΜΕ κάνουν αναφορές και αφιερώματα σε περιοχές και τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας.
Ενδεικτικό ήταν το δημοσίευμα του περιοδικού Forbes για τη Σαντορίνη, δίνοντας έμφαση στις δυνατότητες οινογευσίας κατά τη διαμονή των επισκεπτών στο νησί.

Η ιστοσελίδα Χάφινγκτον Ποστ έκανε αφιέρωμα, με πλούσιο φωτογραφικό ρεπορτάζ, για την περιοχή του Ολύμπου. Στο δημοσίευμα περιγράφηκε με δέος η επιβλητικότητα του υψηλότερου βουνού της Ελλάδας, έδρας των Ελλήνων θεών της αρχαιότητας, παρουσιάζοντας τις φυσιολατρικές και πνευματικές συγκινήσεις που προσφέρει στους επίδοξους περιηγητές η πεζοπορία, με κατεύθυνση το φαράγγι του Ενιπέα, την περιοχή του Λιτόχωρου, αλλά και τη μονή του Αγίου Διονυσίου.
Τουριστικές αναφορές για την χώρα μας έγιναν πρόσφατα και στις μεγάλες εφημερίδες Νιου Γιορκ Τάιμς και Ουάσιγκτον Ποστ, υπογραμμίζοντας ιδιαίτερα τη μοναδικότητα του ελληνικού χώρου.
Πηγή: imerisia.gr

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΩ ΒΟΥΓΙΟΥΚΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΙΦΑΣΚΙΑΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ


Η Βάσω Βουγιούκα έχει αποκτήσει μόνιμη… σχέση με το βάθρο σε μεγάλες διοργανώσεις, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ξιφασκίας στο Στρασβούργο.

Η Ελληνίδα Ολυμπιονίκης συνέχισε τις εξαιρετικές εμφανίσεις προσθέτοντας μια ακόμη σημαντική διάκριση στο βιογραφικό της, με το τρίτο σερί μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στη σπάθη.
Αυτή τη φορά μπορεί να βρέθηκε ένα σκαλοπάτι πιο κάτω, σε σύγκριση με τις δύο προηγούμενες διοργανώσεις όπου είχε κατακτήσει το ασημένιο μετάλλιο, η συνεχής όμως παρουσία της ανάμεσα στους νικητές αποδεικνύει τη δυναμική της, εν όψει και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στο Καζάν.
Η 27χρονη πρωταθλήτριά μας πέρασε άνευ αγώνα στις «32» του Ευρωπαϊκού και χωρίς να χάσει αγώνα προκρίθηκε στα ημιτελικά, όπου ηττήθηκε από τη Ρωσίδα Εκατερίνα Ντιατσένκο με 15-10.
οι ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ και στο facebook

Πηγή:  gazzetta.gr 

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Μετά την Emirates και την Ryanair και η Etihad Airways, η αεροπορική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ανακοίνωσε την πρόθεσή της να προχωρήσει στην πρόσληψη 200 εργαζομένων από την Ελλάδα ως προσωπικό πληρώματος καμπίνας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι ενδιαφερόμενοι να έχουν εργασιακή εμπειρία στον τουριστικό τομέα.
οι ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ και στο facebook
Η εταιρεία πρόκειται να επιλέξει το προσωπικό κατά την «ημέρα καριέρας» που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 16 Ιουνίου στην Αθήνα. Κατά την εκδήλωση οι ειδικοί σε θέματα προσλήψεων της Etihad Airways θα δώσουν στους ενδιαφερόμενους αναλυτικές πληροφορίες για τη ζωή στο Άμπου Ντάμπι και τη δυναμική της εργασίας που προτείνουν.
Η εταιρεία, η οποία απασχολεί περίπου 4.000 εργαζόμενους προερχόμενους από 110 εθνικότητες, αναζητά να προσλάβει Πληρώματα Καμπίνας, Υπεύθυνους Τροφοδότησης και Πτυχιούχους Σεφ για τις πτήσεις της. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν, μπορούν να εγγραφούν στην ιστοσελίδα www.etihad.com/cabincrewrecruitment. Να σημειωθεί ότι το πλήρωμα καμπίνας έχει ιατρική ασφάλιση και διαμονή σε πλήρως επιπλωμένα καταλύματα της εταιρείας.
Τα νέα μέλη πληρώματος καμπίνας θα περάσουν από εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 7 εβδομάδων στην state-of-the-art Ακαδημία Εκπαίδευσης της Etihad Airways στο Άμπου Ντάμπι. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 100 Έλληνες απασχολούνται στην Etihad Airways στους οποίους περιλαμβάνονται 38 εργαζόμενοι σε βασικές υπηρεσίες, 37 εργαζόμενοι ως πλήρωμα καμπίνας και 35 πιλότοι.
Η Etihad Airways ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Αθήνα το 2009 και από τότε έχει μεταφέρει σχεδόν 400.000 επιβάτες στο δρομολόγιο Αθήνα - Άμπου Ντάμπι. Μάλιστα η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι από τις 2 Ιουλίου θα αυξήσει τα δρομολόγια στη γραμμή Αθήνα - Άμπου Ντάμπι από 7 σε 10 την εβδομάδα, προκειμένου να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.


Πηγή: iefimerida.gr

ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ: ΦΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΟΦΑ ΤΑ ΤΟΞΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ.

οι ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ στο facebook
Ένα φυτό που εντοπίστηκε πρόσφατα στις Φιλιππίνες, ήρθε να δώσει τη λύση στην καταπολέμηση των τοξικών αποβλήτων, αφού φαίνεται να απορροφά 100 έως 1000 φορές περισσότερο νικέλιο από τα κανονικά φυτά.

Η ερευνητική ομάδα από το Πανεπιστήμιο των Φιλιππίνων στο Λος Μπάνος που το εντόπισε, θεωρεί ότι η ιδιότητά του αυτή το καθιστά ιδανικό σύμμαχο για τον καθαρισμό τοξικών χωματερών σε όλο τον κόσμο.
Οπως αναφέρουν ο ερευνητής Εντουίνο Φερνάντο και οι συνάδελφοί του το φυτό με την επιστημονική ονομασία Rinorea niccolifera έχει εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να απορροφά θρεπτικά συστατικά και νερό από το έδαφος, όπως όλα τα φυτά, ωστόσο απορροφά και δηλητηριώδεις ουσίες που κανονικά θα σκότωναν τα άλλα φυτά. Ουσιαστικά είναι σε θέση να καταναλώνει δηλητηριώδη μέταλλα ακόμα και νικέλιο που καταστρέφει τα περισσότερα φυτά.
Το Rinorea niccolifera μοιάζει με μικρό δέντρο που φτάνει σε ύψος από 1,5 ως 8 μέτρα και ο κορμός του έχει διάμετρο από 3 ως 13 εκατοστά.
Συγκεντρώνει έως 18.000 ppm (μέρη ανά εκατομμύριο) νικελίου στα φύλλα του χωρίς να δηλητηριάζεται και όπως εξηγούν οι ερευνητές, η ποσότητα αυτή είναι 100 ως 1000 φορές υψηλότερη από τα υπόλοιπα φυτά.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το φυτό ανακαλύφθηκε σχετικά πρόσφατα, αλλά σε θεωρητικό επίπεδο, τα φυτά αυτά μπορούν να καλλιεργηθούν κοντά σε χωματερές,ορυχεία και άλλες περιβαλλοντικά βεβαρημένες τοποθεσίες.

Πηγή:.iefimerida.gr

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 1 ΗΜΕΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΤΗΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ.

 οι ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ στο facebook
Οι διεθνείς έπειτα από μία μέρα καθυστέρηση – λόγω της βλάβης στο αεροπλάνο – πάτησαν το πόδι τους στη Βραζιλία το πρωί της Κυριακής (τοπική ώρα/18:00 ώρα Ελλάδος) και μεταβιβάστηκαν σε άλλο με τελικό προορισμό το Αρακαζού.
Όπως αναφέρει η βραζιλιάνικη ιστοσελίδα Globoesporte (από την οποία προέρχονται και τα φωτογραφικά στιγμιότυπα), διεθνείς και Σάντος δεν έκαναν δηλώσεις κατά την άφιξή τους στο Σάο Πάουλο. Η αποστολή της Εθνικής όταν φτάσει στο Αρακαζού δεν θα προπονηθεί όπως ήταν προγραμματισμένο, αλλά θα καταλύσει στο ξενοδοχείο όπου οι διεθνείς θα ξεκουραστούν, λόγω της ταλαιπωρίας της χαμένης πτήσης.

Πηγή: enet.gr

ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ 3h και 15min ΜΕ ΤΡΕΝΟ.

Στο πιο ασφαλές, γρήγορο και άνετο μέσο μεταφοράς αναμένεται να μετατραπεί από το τέλος του 2016 το τρένο, καθώς η EPΓOΣE προωθεί μέσα στο 2014 έργα πάνω από 1 δισ. ευρώ, που θα αλλάξουν τη σημερινή εικόνα ολόκληρου του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Hδη η ανακατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Aθήνα - Θεσσαλονίκη έχει μπει στην τελική ευθεία και θα επιτρέπει την ολοκλήρωση του ταξιδιού από την πρωτεύουσα μέχρι τη Θεσσαλονίκη μέσα σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο από περίπου έξι ώρες που είναι σήμερα. Όλο το δίκτυο θα είναι ηλεκτροκινούμενο και δεν θα απαιτείται η αλλαγή μηχανής (από ντιζελοκίνητη σε ηλεκτροκίνητη) όπως συμβαίνει σήμερα στον σταθμό του Δομοκού.
Παράλληλα, εκσυγχρονίζεται και ο άξονας Aθήνα - Πάτρα, που αποσκοπεί στη μείωση του χρόνου διαδρομής σε 2 ώρες από 3 ώρες και 25 λεπτά που είναι σήμερα.
H μείωση των χρόνων των ταξιδιών θα κάνει το τρένο ένα από τα πιο ανταγωνιστικά μέσα μεταφοράς και αναμένεται να αντικαταστήσει το I.X., που σήμερα αποτελεί το βασικό μέσο μεταφοράς των Eλλήνων
Tην ίδια στιγμή, η TPAINOΣE εκσυγχρονίζεται με δίκτυο Wi-Fi σε βαγόνια και σταθμούς, σημαντικές εκπτώσεις για εισιτήρια που κλείνονται μέσω ίντερνετ και επιβράβευση των συχνών χρηστών με δωρεάν εισιτήρια.
Tα έργα
Σε πυρετό δημοπρατήσεων βρίσκεται η EPΓOΣE, η οποία δρομολογεί σημαντικά έργα σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου με προϋπολογισμό πάνω από 1,1 δισ. ευρώ. Στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι στο τέλος του 2016 ο άξονας Πάτρα - Aθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας να έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως και η διαδρομή Aθήνα - Θεσσαλονίκη να καλύπτεται σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες, δέσμευση που έχει λάβει η κυβέρνηση της χώρας απέναντι στην τρόικα.
Tον περασμένο Δεκέμβριο υπεγράφη η σύμβαση για ένα από τα πιο σημαντικά έργα του ελληνικού σιδηρόδρομου, που αφορά στην ολοκλήρωση του έργου Tιθορέα - Δομοκός, όπου θα εγκατασταθούν σηματοδότηση και τηλεπικοινωνιακά συστήματα που θα επιτρέψουν την ηλεκτροκίνηση της γραμμής και τη σημαντική μείωση του κόστους μεταφοράς για την TPAINOΣE. Tο έργο συγχρηματοδοτείται από τα προγράμματα EΣΠA - EΠEΠ και έχει προϋπολογισμό 400 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργο «σκούπα» που αφορά στην υλοποίηση των υπολειπομένων εργασιών στο τμήμα με το οποίο ολοκληρώνεται ο άξονας Aθήνα - Θεσσαλονίκη όσον αφορά τα έργα.
Σε διαδικασία δημοπράτησης βρίσκεται το έργο Kιάτο - Pοδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ. Tο έργο εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Aθήνας (ΣKA) - Πάτρας και αποσκοπεί στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Aθήνας - Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες 25', μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως την Πάτρα. Eπίσης, με την ολοκλήρωσή του εκσυγχρονίζεται το υπάρχον δίκτυο σε μεγάλο μήκος, πέραν του Kιάτου, καθώς εξασφαλίζεται η διαλειτουργικότητά του (ενιαίο εύρος γραμμής) με το υπόλοιπο βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Iδιαίτερης σημασίας για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής είναι και το έργο που αφορά στην ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Aθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας, προϋπολογισμού 52,9 εκατ. ευρώ. O διαγωνισμός διενεργήθηκε στις 7 Iανουαρίου 2014, έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία δημοπράτησης και επίκειται η υπογραφή της σύμβασης μετά από τη συζήτηση ενώπιον της αρμόδιας Eπιτροπής της Bουλής. Mε την ολοκλήρωση της ανάταξης της σηματοδότησης της γραμμής από την Aθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα παρέχεται ασφάλεια και ταχύτητα στο δίκτυο. Παράλληλα, θα μπορεί να αυξηθεί και η χωρητικότητα, δίνοντας τη δυνατότητα για ακόμα περισσότερα τρένα πάνω στις ράγες είτε αυτά είναι της TPAINOΣE είτε άλλων εταιρειών που θέλουν να νοικιάσουν τις γραμμές του OΣE για τη μεταφορά προϊόντων τους.
Πηγή: imerisia.gr

ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΟ ΚΤΙΡΙΟ ΘΑ ΣΤΕΓΑΣΤΕΙ ΟΛΗ Η «ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ» ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ.



Ένα κτίριο του 19ου αιώνα, στην καρδιά της Πλάκας, θα στεγάσει μνήμες από τη ζωή και το έργο του μεγάλου μας ποιητή. Θα γίνει ακριβής αναπαράσταση του γραφείου του -με τα αυθεντικά έπιπλά του- θα υπάρχουν οι  πρώτες εκδόσεις των βιβλίων του, χειρόγραφά του,  έργα ζωγραφικής δικά του ή πίνακες που αγαπούσε και μία έκθεση αρχειακού υλικού του. Το «Σπίτι του Ελύτη», που καμία σχέση δεν έχει με το πραγματικό σπίτι όπου διέμενε ο ποιητής, θα στεγαστεί σε ένα κτήριο που στην αρχική του μορφή περιελάμβανε δυο ανεξάρτητες κατοικίες και μέχρι πρότινος στέγαζε το Κέντρο Συντήρησης Αρχαιοτήτων του Υπουργείου Πολιτισμού.


Επιπλέον, στο «Σπίτι του Ελύτη», θα αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες προκειμένου οι επισκέπτες να αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα για την προσωπικότητα και το έργο του σπουδαίου νομπελίστα. Τέλος, θα υπάρξει βιβλιοπωλείο και χώρος με πλούσιο αρχειακό υλικό που σχετίζεται με τον Οδυσσέα Ελύτη και την εποχή του. Έχει προβλεφθεί επίσης και χώρος περιοδικών εκθέσεων. Η αίθουσα εκδηλώσεων και το καφέ θα ολοκληρώσουν την διαμόρφωση του χώρου μετατρέποντας τον σε έναν σύγχρονο χώρο πολιτισμού και ψυχαγωγίας

Έτσι ικανοποιήθηκε ένα αίτημα της Ιουλίτας Ηλιοπούλου, να στεγαστεί το Αρχείο Ελύτη σε ένα από τα διατηρητέα κτήρια του υπουργείου Πολιτισμού στην Πλάκα. Αποφασίστηκε από το Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων να μετατραπεί σε «Σπίτι του Ελύτη» το διώροφο απέναντι από τη Ρωμαϊκή Αγορά (Διοσκούρων 4 και Πολυγνώτου 7).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ http://artmag.gr/, http://www.tovima.gr/