Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ: Η ΝΕΑ ΜΟΔΑ ΣΤΟ FAST FOOD ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ



Tο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC παρουσιάζει τις νέες τάσεις στο γρήγορο φαγητό και ευτυχώς όπως τονίζεται και στο άρθρο που δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο του, παρατηρείται μια στροφή προς πιο υγιεινές τροφές, όπως είναι το kale (λαχανίδα) και το ελληνικό γιαούρτι. Το άρθρο έχει τίτλο «Από το kale έως το ελληνικό γιαούρτι: Αυτό είναι fast food πράγματι». Με σκοπό να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις των πελατών τους, οι αλυσίδες εστιατορίων και fast food προσθέτουν στο μενού τους τροφές που πριν από μια δεκαετία θα τις συναντούσαμε μόνο στα καταστήματα βιολογικών προϊόντων μόνο και όχι δίπλα στο μενού που κοστίζει μόνο 1 δολάριο. 
Ο ευρύτερος κλάδος των εστιατορίων έχει ήδη ακολουθήσει τη μόδα, τροφοδοτώντας μια απότομη αύξηση στις τροφές και τα μενού που κάνουν καλό στον οργανισμό μας. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών, οι εμφανίσεις της quinoa σε μενού σημείωσαν άνοδο 1.200%, το kale 1.100% και ελληνικό γιαούρτι 900%, σύμφωνα με το MenuMonitor της Technomic. Tουλάχιστον 2 μεγάλες αλυσίδες fast food των ΗΠΑ, εξετάζουν αν η αύξηση στις πωλήσεις του ελληνικού γιαουρτιού, μπορεί να μεταφραστεί και σε μεγαλύτερες πωλήσεις σε όσους παραγγέλνουν από το αυτοκίνητό τους (drive menu).

ellines.com/

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

2 ΈΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ!!


Η συνολική πρόσοψη του αεροσταθμού θα εκτείνεται σε μήκος 5 χλμ και θα υπάρχουν 90 θέσεις αεροσκαφών και επτά αεροδιάδρομοι. Το κόστος εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΜΑΚΕΤΑ


Στο σχεδιασμό του μεγαλύτερου επιβατικού αεροσταθμού στον κόσμο συμμετέχουν δύο Έλληνες αρχιτέκτονες, ο Ερμής Χαλβατζής και η Νατάσα Λιανού. Οι νεαροί επιστήμονες εργάζονται στο αρχιτεκτονικό γραφείο της Ζάχα Χαντίντ στο Λονδίνο και είναι βασικά μέλη της σχεδιαστικής ομάδας του νέου διεθνούς αερολιμένα του Πεκίνου, στο πλαίσιο κοινοπραξίας όπου συμμετέχει η εταιρεία της διεθνούς φήμης ιρακινής αρχιτέκτονα.
Πρόκειται για ένα τεράστιο τεχνικό έργο που θα αναπτυχθεί σε 700 στρέμματα (και σε άλλα 80 στρέμματα θα δημιουργηθεί συγκοινωνιακό κέντρο), στην τοποθεσία Ντάσινγκ νότια του Πεκίνου, και σε πρώτη φάση θα εξυπηρετεί 45 εκατ. επιβάτες ανά έτος και 75 εκατ. στα επόμενα στάδια της λειτουργίας του.
Σύμφωνα με τη Νατάσα Λιανού, από τον τερματικό σταθμό θα αναπτύσσονται ακτινωτά έξι πέταλα, ο χώρος θα είναι πλημμυρισμένος από φως και θα υπάρχουν παντού έντονοι συμβολισμοί, κάτι που αρέσει ιδιαίτερα στους Κινέζους.
Από την πλευρά του ο Ερμής Χαλβατζής δηλώνει πως «οι δυναμικές ενός αεροδρομίου διαφέρουν από αυτές ενός κτηρίου διότι αφορούν και τις επόμενες γενιές αλλά και μακρόπνοα σχέδια δεκαετιών, οπότε η επιλογή είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία αφού πρέπει να αποδείξεις και να δικαιολογήσεις την ορθότητα κάθε γραμμής που χαράσσεις».

Συμπληρώνει δε ότι «αυτά τα μεγάλα αρχιτεκτονικά πρότζεκτ έρχονται να δείξουν πως πολλές αρχιτεκτονικές σχολές διεθνώς βρίσκονται έξω από τη λογική των πραγματικών αναγκών της αγοράς, ωθώντας τους φοιτητές στο να φτιάχνουν απλώς ωραίες εικόνες χωρίς να τους εμφυτεύονται κανόνες και ουσιαστική επιστημονική γνώση».
http://www.pontos-news.gr/




Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝ ΜΑΚ ΝΗΛ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ

Ο Στέφαν Μακ Νιλ ξεκίνησε πεζοπορία 3.000 χιλιομέτρων από την πόλη Lidice της Τσεχίας μέχρι το Δίστομο και από εκεί στα μαρτυρικά χωριά της χώρας και της Κρήτης στέλνοντας ένα σημαντικό μήνυμα κατά του φασισμού και τονίζοντας πως δεν θα σταματήσει, παρά μόνο όταν δοθούν οι γερμανικές αποζημιώσεις στην Ελλάδα, καθώς επισημαίνει ότι είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που δεν έχει δικαιωθεί.

Μαρτυρικά χωριά του δήμου Μαλεβιζίου Ηρακλείου επισκέπτεται ο Γερμανός ιστορικός, συγγραφέας και καθηγητής σε Πανεπιστήμια της Γερμανίας και της Τσεχίας Στέφαν Μακ Νιλ, που πρωτοστατεί στην ανάδειξη του θέματος των γερμανικών αποζημιώσεων έναντι της Ελλάδας και συνομιλεί με κατοίκους των περιοχών για τις ναζιστικές θηριωδίες καταγράφοντας τις ιστορικές μαρτυρίες τους.

Τις εμπειρίες του, από το ταξίδι του μέχρι σήμερα, μετέφερε κατά την επίσκεψή του στο δήμαρχο Μαλεβιζίου Κώστα Μαμουλάκη και τον πρόεδρο του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού, Περιβάλλοντος και Αθλητισμού του δήμου Μαλεβιζίου (Δ.Ο.Π.Π.Α.Μ) Γιώργο Αεράκη. Κατά την επίσκεψη ο δήμαρχος εξέφρασε τη συμπαράστασή του στη συμβολική δράση του Γερμανού καθηγητή, και δήλωσε ότι «εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα από το γεγονός ότι παρ' ότι ο ίδιος ταλαιπωρείται από μια σοβαρή ασθένεια, συνεχίζει την πεζοπορία μεταφέροντας το δίκαιο αίτημα της Ελλάδας από χώρα σε χώρα».

Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/460858/germanos-kathigitis-protostatei-uper-tis-katavolis-ton-polemikon-apozimioseon-/




Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΘΑΕΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΤΥΠΟ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΣΙΑ ΤΗΣ

Και ενώ η Ελλάδα «βάλλεται» από τον διεθνή και κυρίως ευρωπαϊκό Τύπο σε πολιτικό επίπεδο, η εφημερίδα «Wall Street Journal» εξυμνεί το ελληνικό κρασί και δίνει λόγους για τους οποίους η ελληνική παραγωγή οίνου θα μπορούσε να έχει κατακόρυφη ανάπτυξη.
Ο αρθρογράφος Γουίλ Λάιονς, ο οποίος είχε την πρώτη του εμπειρία με το άρωμα και τις γεύσεις των ελληνικών οίνων, γράφει χαρακτηριστικά ότι δοκίμασε το πιο ιδιαίτερο και απολαυστικό κρασί της ζωής του. «Βρέθηκα σε μια γευσιγνωσία όπου μου έδωσαν να δοκιμάσω ένα λευκό κρασί, με απαλό κίτρινο χρώμα, λουλουδένιο άρωμα, μαλακή υφή και μια τραγανή, αναζωογονητική και αλμυρή επίγευση που με έκανε να αγαλλιάσω» γράφει ο συντάκτης της WTJ. «Δεν ήταν ότι επρόκειτο για το καλύτερο κρασί που είχα δοκιμάσει ποτέ, ήταν που είχε μια ιδιαίτερα ασυνήθιστη και απολαυστική γεύση. Και μετά έμαθα ότι ήταν από την Ελλάδα. Όχι ότι αυτό θα έπρεπε να κάνει κάποια διαφορά, αλλά με δεδομένη την τρέχουσα κατάσταση της χώρας, τράβηξε την προσοχή μου. Όπως ήπια μια δεύτερη γουλιά, σκέφτηκα ότι αν η Ελλάδα μπορεί να παράγει κρασιά τέτοιας ποιότητας, θα χτίσει μια γερή εξαγωγική δραστηριότητα». Για την ιστορία, το κρασί που δοκίμασε ο Λάιονς ήταν το Ασύρτικο της Σαντορίνης.
Ανάλογη είναι και η άποψη του Μαρκ Σκουάιρς, που καλύπτει την ελληνική οινική παραγωγή για λογαριασμό του Wine Advocate. «Χωρίς αμφιβολία η Ελλάδα είναι μια αναδυόμενη αγορά. Όταν βλέπεις αυτό που γίνεται στην Ελλάδα, διαπιστώνεις ότι πρόκειται για μια σπουδαία οινοπαραγωγική περιοχή που απλά ακόμα δεν ξέρει πώς να το αποδείξει».
Η Ελλάδα διαθέτει δεκάδες ποικιλίες σταφυλιών, εκ των οποίων κάποιες – όπως το Ασύρτικο – έχουν τη δυναμική για να γίνουν κρασιά παγκοσμίου κλάσεως. Το βασικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι η έλλειψη εξοικείωσης με το προϊόν.
Όποιος πάντως θέλει να εξερευνήσει τα συναρπαστικά ελληνικά κρασιά, μπορεί να δοκιμάσει το κόκκινο Αγιωργίτικο, το Λημνιό και το Ξινόμαυρο. Για λευκό κρασί, προτείνεται το Ασύρτικο, το Μοσχοφίλερο και ο Ροδίτης. Όσο για τις ανερχόμενες οινικές περιοχές; Προτείνονται η Μακεδονία στο Βορρά, τα Ιόνια νησιά στη Δύση, η Κρήτη στο Νότο και τα νησιά του Αιγαίου στην Ανατολή – χωρίς να παραλείπεται η Σαντορίνη.
Η φήμη των εξαιρετικής ποιότητας ελληνικών κρασιών φαίνεται μάλιστα πως σταδιακά εξαπλώνεται ακόμα περισσότερο, καθώς ο συντάκτης ενός άρθρου στο «Wine Advocate» κάνει διθυραμβικά σχόλια για την ποιότητα και τη γεύση του ελληνικού οίνου, διαπιστώνοντας μάλιστα ότι στο μέλλον η Ελλάδα θα κατακλύσει τις διεθνείς αγορές ως κυρίαρχη δύναμη στην παραγωγή οίνου.
«Συνέχισε να φτιάχνεις έτσι τα κρασιά σου Ελλάδα και θα πιω όλα σου τα προβλήματα», σχολιάζει στο twitter ένας ειδικός επί του θέματος, ο Χιου Τζόνσον.

Πηγή: http://www.freesocial.gr/?p=2423 http://www.icookgreek.com/

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΝΕΡΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

Νέο αέρα στις οικολογικές μετακινήσεις δίνει το πρωτοποριακό όχημα που κατασκεύασαν Ελληνες φοιτητές.


Προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές με επικεφαλής τον Χρόνη Σπανουδάκη από το Πολυτεχνείο Κρήτης, δημιούργησαν το Eco Racer, το απόλυτο οικολογικό και οικονομικό αυτοκίνητο υδρογόνου που παράγει νερό και μηδενικούς ρύπους.
Το όχημα είναι απόλυτα ασφαλές και αθόρυβο, υψηλής οικονομίας και αυτονομίας 600 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου σε ισοδύναμο υδρογόνου, αλλά και χαμηλού κόστους, όταν και εφόσον κατορθώσει να μπει στη γραμμή παραγωγής.
«Η ομάδα μας, ασχολείται από το 2007 με την κατασκευή οχημάτων τεχνολογίας φιλικής προς το περιβάλλον και όλα τα οχήματα έχουν κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου στο Πολυτεχνείο, δυστυχώς, όμως μέχρις στιγμής, δεν έχει υπάρξει αξιοποίηση τους» εξηγεί ο Σπανουδάκης.
Πηγή: Αυτοκίνητο υδρογόνου που εκπέμπει νερό κατασκεύασαν φοιτητές του Πολυτεχνείου Κρήτης | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/195829/aytokinito-ydrogonoy-poy-ekpempei-nero-kataskeyasan-foitites-toy-polytehneioy-kritis#ixzz3UgJze2bK

ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΜΙΓΚΕΛ ΝΤΕ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ

 Τον ε

 Τον εντοπισμό του τάφου του Μιγκέλ ντε Θερβάντες, μέσα σε κρύπτη σε μοναστήρι στο κέντρο της Μαδρίτης, επιβεβαίωσαν την Τρίτη Ισπανοί επιστήμονες, 400 χρόνια μετά το θάνατό του. Όπως ανακοίνωσαν, ο τάφος περιείχε οστά του συγγραφέα του Δον Κιχώτη, αλλά και της συζύγου του.


Ο συγγραφέας του Δον Κιχώτη τάφηκε το 1616 και η εκκλησία ανοικοδομήθηκε αργότερα. Τα οστά του μεταφέρθηκαν στο νέο κτίριο στα τέλη του 17ου αιώνα και εκείνα ενός άνδρα γνωστού ως «Ο πρίγκιπας των Γραμμάτων» της Ισπανίας είχαν χαθεί για αιώνες.
«Το τέλος του ήταν σαν ενός φτωχού ανθρώπου. Ενας βετεράνος του πολέμου με τα τραύματα της μάχης», δήλωσε ο Πέδρο Κοράλ, επικεφαλής του συμβουλίού Τεχνών, Αθλητισμού και Τουρισμού της Μαδρίτης.
Η ομάδα των 30 ερευνητών χρησιμοποίησαν υπέρυθρες κάμερες, 3D σαρωτές και επίγειους ανιχνευτές για να εξερευνήσουν το σημείο της ταφής σε μία ξεχασμένη κρύπτη κάτω από το κτίσμα.
Τον Ιανουάριο, οι αρχαιολόγοι είχαν βρει το σκέπαστρο φερέτρου με τα αρχικά MC μετά από το σκάψιμο που έγινε σε μια παλαιά κρύπτη του μοναστηριού χτισμένη με πέτρες. Βρέθηκαν επίσης οστά που ταίριαζαν με την ομάδα ανθρώπων που είχαν ταφεί μαζί με τον Θερβάντες πριν καταστραφούν οι τάφοι τους και μεταφερθούν.
«Τα λείψανα είναι σε κακή κατάσταση και δεν μας επιτρέπουν μία μεμονωμένη ταυτοποίηση με τον Μιγκέλ Θερβάντες. Αλλά είμαστε σίγουροι για αυτά που λένε οι ιστορικές πηγές για την ταφή του», δήλωσεη η αρχαιολόγος Αλμουδένα Γκαρθία Ρούμπιο.

Περαιτέρω αναλύσεις θα επιτρέψουν στην επιστημονική ομάδα να διαχωρίσει τα οστά του Θερβάντες από των υπολοίπων και με την ανάλυση DNA θα δουν ποια οστά ανήκουν στον συγγραφέα και ποια όχι.
Γεννημένος το 1547 στην παλιά πανεπιστημιακή πόλη Αλκαλά δε Ενάρες, κοντά στη Μαδρίτη, ο Θερβάντες έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής του σε μία συνοικία στο κέντρο της ισπανικής πρωτεύουσας, που έχει μετονομαστεί «Μπάριο δε λας Λέτρας» ή «Συνοικία των Γραμμάτων» προς τιμήν των διάσημων κατοίκων της: Θερβάντες, αλλά και Λόπε δε Βέγκα, και οι μεγάλοι λογοτέχνες του Χρυσού Αιώνα, Φρανθίσκο δε Κεβέδο και Λουίς δε Γκόνγκορα.
Μια συνοικία που ξεχώριζε εκείνη την εποχή από τον μεγάλο αριθμό προσωπικοτήτων από τον κόσμο του θεάματος και των μποέμ πολιτών και επιπλέον από συγγραφείς όλων των ειδών που ζούσαν και συναντώνταν εκεί, σύμφωνα με τον ιστορικό Φερνάντο Πράντο.
Ο συγγραφέας του Δον Κιχώτη ενταφιάστηκε σε αυτή τη συνοικία τον Απρίλιο του 1616. Ωστόσο δεν ήταν γνωστός ο ακριβής τόπος ταφής του, επειδή τα οστά χάνονταν με την πάροδο των αιώνων και λόγω των εργασιών επέκτασης της εκκλησίας αυτής και του διπλανού μοναστηριού, οι προσόψεις των οποίων κατασκευάστηκαν από κόκκινα τούβλα.
Ο «Δον Κιχώτης» θεωρείται ως ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα και πολυ-μεταφρασμένα βιβλία παγκοσμίως.

 ethnos.gr

ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΥΛΙΔΑΣ - ΡΑΧΕΣ. ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΤΟΥ ΜΑΛΙΑΚΟΥ

Παραδόθηκε χθες στην κυκλοφορία το τμήμα από την Αγία Μαρίνα έως τις Ράχες μήκους 20 χλμ. (Πέταλο Μαλιακού), με κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα, ενώ έως το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία και ο κλάδος του νέου τμήματος με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για έναν νέο, σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτατης Κυκλοφορίας (ΛΕΑ), τρεις σήραγγες διπλού κλάδου, πέντε κοιλαδογέφυρες και υποδομή υψηλών προδιαγραφών θα βρίσκεται στη διάθεση των οδηγών.

Πλέον ο οδηγός θα ξεκινά από την Αθήνα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο και θα βγαίνει από αυτόν μόνο στα Τέμπη και για μόνο 25χλμ. Επί της ουσίας η εθνική αρτηρία Αθήνα-Θεσσαλονίκη αγγίζει επιτέλους την οριστική της ολοκλήρωση. Το έργο Στυλίδα-Ράχες ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2007 με αρχικό χρονοδιάγραμμα το 2010. Αρχική ανάδοχος η Άττικατ που δεν κατάφερε να το ολοκληρώσει, με τη σκυτάλη να αναλαμβάνει το 2012 η κοινοπραξία Άκτωρ - ΓΕΚ - Τέρνα.
Το κόστος του έργου εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 170 εκατ. ευρώ. Μαζί με την παράκαμψη Λαμίας που παραδόθηκε σε λειτουργία πριν από μερικές ημέρες, αποτέλεσαν τα δύο τελευταία έργα για τη μετατροπή του Πέταλου του Μαλιακού σε ασφαλή κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Παράκαμψη Λάκκας 
Με την πλήρη παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος «Α/Κ Αγ. Μαρίνας - Ράχες», το οποίο εντάσσεται στα τμήματα που κατασκευάζει το ελληνικό δημόσιο και παραχωρεί προς λειτουργία στην Κεντρική Οδό, δίδεται οριστική λύση στο μείζον ζήτημα οδικής ασφάλειας του πετάλου του Μαλιακού. Συνολικά, απομένει η κατασκευή 4,1 χιλιομέτρων της παράκαμψης Λάκκας, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα σε έναν μήνα.
Σε εντελώς καινούργια χάραξη, ο νέος αυτοκινητόδρομος παραδίδεται προς λειτουργία στην κοινοπραξία Κεντρική Οδός, στο πλαίσιο του συνολικού υπό παραχώρηση αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65).
Στο τμήμα που δόθηκε χθες στην κυκλοφορία θα λειτουργήσουν τρεις νέοι σταθμοί διοδίων, ένας μετωπικός στη Μαυρομαντήλα και δύο πλευρικοί σταθμοί, Αγίας Μαρίνας και Στυλίδας (Καραβόμυλου). Το αντίτιμο διοδίων για τα ΙΧ αυτοκίνητα είναι αντίστοιχα 1,75 ευρώ, 1,20 ευρώ και 0,65 ευρώ. Για τις μοτοσικλέτες οι τιμές διαμορφώνονται στα 1,25, 0,85 και 0,45 ευρώ
Τι περιλαμβάνει το τμήμα Στυλίδα-Ράχες
1. Τρεις σήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,4 χλμ. με τα δύο (2) κτίρια εξυπηρέτησης αυτών (ΚΕΣ)
2. Τέσσερις κοιλαδογέφυρες, τρεις διπλού κλάδου και μία μονού, συνολικού μήκους 1,8 χλμ.
3. Μία γέφυρα (ρέματος Βελλιά)
4. Τρεις άνω διαβάσεις και 11 κάτω διαβάσεις
5. Τρεις ανισόπεδους κόμβους: Αγίας Μαρίνας Στυλίδας, Στυλίδας - Καραβόμυλου και Καραβόμυλου ? Αχινού.
Το διαβάσαμε στο: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113482547