Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

ΕΠΤΑ ΜΗΝΕΣ ΓΕΜΑΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΑΥΛΑΙΑ!!



Επίσης γίνονται συζητήσεις για τη δημιουργία ενός μόνιμου κλιμάκιου περιοδείας, το οποίο θα δίνει παραστάσεις 7 μήνες το χρόνο σε όλες τις χώρες όπου υπάρχει Ελληνισμός,  σύμφωνα με δηλώσεις του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του Θεάτρου, Σωτήρη Χατζάκη σε ομογενειακά μέσα ενημέρωσης της Αυστραλίας.
Το κλιμάκιο περιοδείας του πρώτου θεάτρου της χώρας θα είναι έτοιμο του χρόνου και θα επισκεφθεί την Αυστραλία για να παρουσιάσει τον «Ερωτόκριτο», σύμφωνα με τον κ. Χατζάκη.
Το έργο του Βιτσέντζου Κορνάρου, η κορωνίδα του κρητικού πνεύματος και ένα από τα σημαντικότερα έργα της ελληνικής – και ευρωπαϊκής- αναγεννησιακής λογοτεχνίας, με αναγνωρισμένη διαχρονική αξία, αποτελείται από 10.012 ιαμβικούς δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους.
Πρόκειται για έναν θησαυρό της παράδοσής μας, με τον οποίο γαλουχήθηκαν πολλές γενιές Ελλήνων, αφού «τραγουδιέται» περισσότερο από 400 χρόνια, αποτυπώνοντας την τρυφερότητα του νεανικού έρωτα, την ρωμαλέα ελληνική ψυχή αλλά και την ασύλληπτη ομορφιά της κρητικής διαλέκτου. Στο Εθνικό Θέατρο παρουσιάζεται για πρώτη φορά.
Ο κ. Χατζάκης ανέλαβε το Εθνικό Θέατρο πέρυσι, μετά από 4χρονη θητεία στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και εμπειρία στον κόσμο του θεάτρου ως ηθοποιός και σκηνοθέτης. Έχει υπογράψει πάνω από 100 παραστάσεις σε κρατικά και ιδιωτικά θέατρα της Ελλάδας. Κορυφαίες στιγμές στη καριέρα του ήταν η συνεργασία του με το θέατρο Καισαριανής, το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών και του Θεάτρου Πολιτεία, καθώς και τα δυο χρόνια δίπλα στον Νίκο Κούρκουλο, ως αναπληρωτής καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου τη διετία 2005-2006.

Παραστάσεις του έχουν ανέβει στην Ελλάδα και στην Ισπανία, Πορτογαλία, Γερμανία, Πολωνία, Αγγλία, Σερβία, Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία, Ν. Αφρική, Κούβα, Κίνα (Χονγκ Κονγκ, Πεκίνο) και στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Έχει διασκευάσει για το θέατρο τα κείμενα: «Η Φόνισσα» του Α Παπαδιαμάντη, «Η νύχτα του τράγου», «Του νεκρού αδελφού», «Ο τελευταίος πειρασμός» του Ν. Καζαντζάκη, «Ο ιερός γάμος» και «Η πάπισσα Ιωάννα» του Ε. Ροΐδη.