Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015
«TO NHΣΙ» ΤΗΣ ΧΙΣΛΟΠ ΠΟΥΛΗΣΕ 1 ΕΚ. ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ. Η ΧΙΣΛΟΠ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΟΥΡΑΚΑΜΙ!!!
«H XΙΣΛΟΠ ΠΡΕΣΒΕΙΡΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ.
Την
Παρασκευή, 20 Μαρτίου, η Βικτόρια Χίσλοπ παρευρέθηκε σε μια ειδική εκδήλωση στο
Πεκίνο, που έγινε προς τιμήν της μιας και το βιβλίο της "Το Νησί",
που εκτυλίσσεται στην Κρήτη, έφτασε το ένα εκατομμύριο αντίτυπα.
Όταν
ρωτήθηκε, για ποιο λόγο θεωρεί ότι το βιβλίο της σημείωσε τόσο μεγάλη επιτυχία,
η Βικτόρια Χίσλοπ, απάντησε ότι οι ιστορίες της μπορούν να είναι οικουμενικές. Η
Κίνα θεωρείται "λίκνο" του ανατολικού πολιτισμού και η Ελλάδα
"λίκνο" του δυτικού πολιτισμού. Οι Κινέζοι αναγνώστες βρήκαν αυτή την
πολιτιστική σύνδεση ελκυστική. Πρόσθεσε, ότι ελπίζει περισσότεροι
Κινέζοι να έχουν την ευκαιρία, να επισκεφθούν την Κρήτη για διακοπές όπως και
την πρώην αποικία λεπρών της Σπιναλόγκας. Είναι σίγουρη πως η Ελλάδα θα τους
μαγέψει. Δήλωσε ευτυχής που χάρη στην ιστορία της για την Ελλάδα,
ταξίδεψε ως εκεί, πολλούς ανθρώπους με τη φαντασία τους. "Οι λέξεις
μπορούν να μας ταξιδέψουν με υπέροχο τρόπο," είπε σε ένα ενθουσιώδες
ακροατήριο.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, έδωσε συνέντευξη στον πολύ
γνωστό σεναριογράφο Shi Hang και στην καταξιωμένη κι έγκυρη, κριτικό
λογοτεχνίας Zhi An. Το ταξίδι της περιλαμβάνει τη Σαγκάη και την πόλη
Suzhou
Στο τέλος της παρουσίασης μετέφερε μήνυμα της υφυπουργού
τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, η οποία τους παρότρυνε να επισκεφτούν τη χώρα μας
προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά τη χώρα και τη μεγάλη πολιτιστική μας
κληρονομιά.
Eirinika.gr
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ
Έσπασε, όπως όλα δείχνουν, μετά από πάρα πολλές δεκαετίες, ο “κύκλος” της παιδικής παχυσαρκίας στην Ελλάδα, αφού σύμφωνα με νέα έρευνα του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, πλέον, περισσότεροι από έξι στους δέκα μαθητές έχουν το επιθυμητό βάρος για την ηλικία τους, ενώ αντίστοιχα υψηλό ποσοστό (64,4%) συμμετέχει συστηματικά σε κάποια αθλητική δραστηριότητα εκτός σχολείου....
Έπειτα από μία μακροχρόνια “σκοτεινή” περίοδο, κατά τη διάρκεια της οποίας τα Ελληνόπουλα κατείχαν σταθερά την πρωτιά σε όλη την Ε.Ε σε ότι αφορά την παχυσαρκία, πρόσφατη μελέτη έρχεται να καταδείξει ότι οι τάσεις αυτές δείχνουν να υποχωρούν σημαντικά, εξέλιξη ωστόσο που κατά τους ειδικούς χρήζει περαιτέρω παρακολούθησης ώστε να “παγιοποιηθεί” επιδημιολογικά.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Προγράμματος “Αξιολόγηση Σωματικής Διάπλασης, Διατροφικών Συνηθειών και Σωματικής Δραστηριότητας”, αγόρια και κορίτσια στο Δημοτικό φαίνεται να έχουν επανέλθει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους σε φυσιολογικούς Δείκτες Μάζας Σώματος, αλλά και σε περισσότερο υγιεινές συνήθειες, όπως είναι η άσκηση και τα γεύματα στο σπίτι.
Στην Γ' Δημοτικού, λοιπόν, από την οποία προήλθε και το δείγμα των 60.000 παιδιών που συμμετείχαν στην έρευνα, το 65% βρίσκεται στην κατηγορία με επιθυμητό βάρος, ενώ μόλις το 9,5% είναι παχύσαρκο και 23,9% είναι υπέρβαρο. Δηλαδή, σήμερα στην Ελλάδα, περίπου 3 στα 10 παιδιά αντιμετωπίζουν πρόβλημα βάρους, σε αντίθεση με κάποια χρόνια πριν που η αναλογία αυτή άγγιζε τα 5 στα 10 παιδιά αντίστοιχης ηλικίας.
Οι μαθητές, παράλληλα, δείχνουν να έχουν βάλει στη ζωή τους και την άσκηση. Έτσι, το 64,4% δηλώνει ότι κάνει κάποιο άθλημα, εκ των οποίων το 42,2% ασχολείται 1-2 ημέρες την εβδομάδα. Το 45% των μαθητών, επίσης, αφιερώνει καθημερινά χρόνο σε παιχνίδι εκτός σπιτιού (ποδήλατο, μπάλα κτλ), τόσο τα Σαββατοκύρια όσο και τις καθημερινές, ενώ αντίθετα, τις καθημερινές μόνο το 31,7% δηλώνει ότι αφιερώνει χρόνο σε δραστηριότητες μπροστά από την οθόνη...
Αναφορικά με τις διατροφικές τους συνήθειες, οι μαθητές αξιολογήθηκαν στο σύνολό τους με 6,5/ 10, σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις. Κυριότερες τάσεις, δε, που κατεγράφησαν ήταν η κατανάλωση πρωινού (61,4% τις καθημερινές και 92% τα Σαββατοκύριακα, αλλά και κολατσιό στο σχολείο που αποτελείται από τοστ (78%), φρούτα (58,7%), γάλα ή γιαούρτι (70,3%).
Το φαστ- φουντ, βέβαια, δεν έχει βγει εντελώς από τη ζωή των παιδιών, αφού το 62,7% λέει ότι τρώει έτοιμο φαγητό πάνω από μία φορά την εβδομάδα, ενώ αναψυκτικά δηλώνει ότι καταναλώνει 3-6 φορές εβδομαδιαίως το 12,7% των συμμετεχόντων παιδιών.
πηγή: http://www.iatropedia.gr/articles/read/2906
Κυριακή 22 Μαρτίου 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 3o ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ! ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑΝ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΣΚΥΛΑΚΙ!!!
Η διεύθυνση Κοινωνικών Πολιτικών του δήμου Κομοτηνής σε συνεργασία με την Φιλοζωική, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, άρχισαν την υλοποίηση προγράμματος ενημέρωσης των μαθητών σχετικά με την προστασία των ζώων Το σχολείο έχει 460 μαθητές και καθηγητές και κανένας δεν εξέφρασε αντίρρηση για την απόφαση αυτή. Η μόνη διαφωνία αφορούσε στο όνομα που θα δοθεί στον σκύλο και φυσικά ποιος θα το φροντίζει όταν κλείσουν τα σχολεία για το καλοκαίρι
Τον λένε Πάρι, είναι ντροπαλός, κάπως φοβισμένος αλλά έχει μία οικογένεια με 460 μέλη! Ο λόγος για το νεαρό αδέσποτο σκύλο που υιοθέτησε το 3ο γενικό λύκειο Κομοτηνής.
Οι μαθητές και οι καθηγητές του σχολείου αγάπησαν το σκύλο που τις τελευταίες ημέρες, κατά ένα περίεργο λόγο βρήκε καταφύγιο στο προαύλιο. Παίζει με τα παιδιά την ώρα του διαλείμματος και για όσο κρατάει το μάθημα, αυτό περιμένει υπομονετικά να ξαναδεί τους προστάτες του. Τα δεκάδες χέρια που τον ταΐζουν και τον χαϊδεύουν. Ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου και στην Κομοτηνή το βιώνουμε πολύ έντονα αυτό τις τελευταίες ημέρες. Πρόσφατα μας συγκίνησε η ιστορία του τετράποδου που περίμενε επί μέρες τον ιδιοκτήτη του να επιστρέψει στο σημείο που τον άφησε, στην πιάτσα ταξί της οδού Ορφέως. Η ιστορία του Χάτσικο… όπως τον «βαφτίσαμε» έκανε το γύρο της Ελλάδας, συγκινώντας τον καθένα από εμάς, για την αφοσίωση που έδειξε στον ιδιοκτήτη του ένας σκύλος. Η συνέχεια στη σχέση ανθρώπου-ζώου, δίνεται από τη νέα γενιά και μάλιστα στο χώρο ενός σχολείου. Η ανακοίνωση της υιοθεσίας έγινε χθες το μεσημέρι επίσημα από τη Φιλοζωική Κομοτηνής, τη διεύθυνση του σχολείου και τη διεύθυνση Κοινωνικών Πολιτικών του δήμου Κομοτηνής. Εξάλλου η διεύθυνση Κοινωνικών Πολιτικών του δήμου Κομοτηνής σε συνεργασία με την Φιλοζωική, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, άρχισαν την υλοποίηση προγράμματος ενημέρωσης των μαθητών σχετικά με την προστασία των ζώων. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πληροφορίες για την φροντίδα και την υιοθεσία των ζώων. Η πρώτη συνάντηση έγινε χθες το μεσημέρι στο 3ο γενικό λύκειο και αμέσως μετά ανακοινώθηκε η υιοθεσία του σκύλου.
Ρεπορτάζ Όλγα Τσιούλφα
Πηγή: http://www.xronos.gr/
ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΗΛΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Μετακίνηση με 100% καθαρή ενέργεια εξασφαλίζει ο πρώτος ηλιακός σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο οποίος εγκαινιάστηκε πριν από μερικές ημέρες στο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ιδρυμα Πειραιά (πρώην ΤΕΙ). Ο σταθμός λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, την οποία μετατρέπει σε ηλεκτρισμό και στη συνέχεια μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες οποιουδήποτε ηλεκτρικού οχήματος. Πρόκειται για τον πρώτο σταθμό στην Ελλάδα, ο οποίος φορτίζει από ηλιακή ενέργεια και γενικότερα από ανανεώσιμη πηγή, καθώς οι μέχρι τώρα (λίγοι) σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων έχουν την πρίζα τους συνδεδεμένη με το δίκτυο της ΔΕΗ.
Ο σταθμός φόρτισης, ο οποίος βρίσκεται έξω από το κτίριο του Εργαστηρίου στον χώρο του ΑΕΙ Πειραιά στον Ελαιώνα, δημιουργήθηκε από το μεράκι των μελών του Εργαστηρίου (ο κ. Γιώργος Σπυρόπουλος είχε την ιδέα) και τη συνεργασία μεταπτυχιακών και προπτυχιακών φοιτητών, με την οικονομική υποστήριξη του ΑΕΙ Πειραιά και τη συμβολή εταιρειών.
Ο σταθμός είναι πειραματικός και χρησιμοποιείται για την εκπαίδευση των φοιτητών και των μεταπτυχιακών της σχολής, καθώς και για την εκπόνηση ερευνητικών και διδακτορικών εργασιών σχετικών με την ηλεκτροκίνηση και την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας.
Ιδανικό για μικρά νησιά
Ενα σχεδόν πλήρως φορτισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 100 έως και 150 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κ. Καλδέλη. «Γι’ αυτό η λύση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με φόρτιση από σταθμό ηλιακής ενέργειας, είναι ιδανική για τα μικρά ελληνικά νησιά. Καταρχήν, υπάρχει άφθονη ηλιοφάνεια. Επίσης, η αυτονομία των 100-150 χλμ. σε ημερήσια βάση είναι αρκετή για να κινηθεί ένας τουρίστας ή ένας εργαζόμενος στο νησί». Οπως σημειώνει ο καθηγητής του ΑΕΙ Πειραιά, η δημιουργία των ηλιακών σταθμών δεν είναι ακριβή, καθώς εάν γίνουν σε σχετικά μαζική κλίμακα, το κόστος του κάθε σταθμού μπορεί να κινηθεί από 15.000-20.000 ευρώ. Μια τέτοια εφαρμογή θα λειτουργήσει θετικά για τα ελληνικά νησιά, καθώς θα μειώσει τη ρύπανση από τα καυσαέρια, θα ενισχύσει την περιβαλλοντική τους εικόνα και θα δώσει στον δημοφιλή ελληνικό ήλιο και μια καινοτόμα τεχνολογική εφαρμογή.
Ιδανικό για μικρά νησιά
Ενα σχεδόν πλήρως φορτισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 100 έως και 150 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κ. Καλδέλη. «Γι’ αυτό η λύση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με φόρτιση από σταθμό ηλιακής ενέργειας, είναι ιδανική για τα μικρά ελληνικά νησιά. Καταρχήν, υπάρχει άφθονη ηλιοφάνεια. Επίσης, η αυτονομία των 100-150 χλμ. σε ημερήσια βάση είναι αρκετή για να κινηθεί ένας τουρίστας ή ένας εργαζόμενος στο νησί». Οπως σημειώνει ο καθηγητής του ΑΕΙ Πειραιά, η δημιουργία των ηλιακών σταθμών δεν είναι ακριβή, καθώς εάν γίνουν σε σχετικά μαζική κλίμακα, το κόστος του κάθε σταθμού μπορεί να κινηθεί από 15.000-20.000 ευρώ. Μια τέτοια εφαρμογή θα λειτουργήσει θετικά για τα ελληνικά νησιά, καθώς θα μειώσει τη ρύπανση από τα καυσαέρια, θα ενισχύσει την περιβαλλοντική τους εικόνα και θα δώσει στον δημοφιλή ελληνικό ήλιο και μια καινοτόμα τεχνολογική εφαρμογή.
Τα ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. στην Ελλάδα
Με μικρά βήματα αναπτύσσεται η ηλεκτρική αυτοκίνηση στην Ελλάδα, καθώς σήμερα κυκλοφορούν περίπου 60 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Ο αριθμός φαντάζει και είναι πολύ μικρός, αλλά τα ηλεκτροκίνητα έχουν διπλασιαστεί μέσα σε μερικούς μήνες. Το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένει υψηλό, καθώς κυμαίνεται από 20.000 (λίγα μοντέλα) έως 60.000 ευρώ. Βεβαίως, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολύ χαμηλό κόστος λειτουργίας, αφού μπορούν να διασχίσουν τα 100 χιλιόμετρα με κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, η αγορά του οποίου δεν απαιτεί περισσότερα από 1-2 ευρώ.
Για να πραγματοποιηθεί αυτό το μικρό βήμα προηγήθηκε η κατάργηση του φόρου πολυτελείας (!) στα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ παρέχεται διαρκής άδεια εισόδου στον δακτύλιο.
Η φόρτιση των οχημάτων μπορεί να γίνει είτε με τον αργό τρόπο σε μια οικιακή μπρίζα (στην περίπτωση αυτή απαιτούνται 7-8 ώρες, οι οποίες θα μπορούσε να είναι νυχτερινές) ή με άλλες μονάδες ταχείας φόρτισης, οι οποίες μπορούν να κατεβάσουν τον χρόνο φόρτισης μέχρι και κάτω της μιας ώρας. Για την τοποθέτηση σε οικιακό επίπεδο ειδικής εγκατάστασης, η οποία μπορεί να μειώσει τον χρόνο φόρτισης στις 4 ώρες, απαιτείται περίπου κόστος 3.000 ευρώ. Παρά τη νομοθετική ασάφεια για τις προδιαγραφές δημιουργίας σταθμών δημόσιας φόρτισης και πολύ περισσότερο εμπορικής χρήσης, αναπτύσσεται ήδη στην Αθήνα ένα πολύ μικρό δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης. Εμφανίζονται μάλιστα και εφαρμογές στο Διαδίκτυο για την εύχρηστη αναζήτηση και εύρεση των κοντινότερων σημείων.
Σήμερα, σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται σε δημόσιους χώρους στάθμευσης (δύο εταιρείες λειτουργούν ήδη σχετικές εγκαταστάσεις), σε χώρους διοργάνωσης εκθέσεων και στο κτίριο των κεντρικών γραφείων της ΔΕΗ. Αναμένεται και από κάποιους δήμους να δημιουργήσουν σημεία φόρτισης.
Για να πραγματοποιηθεί αυτό το μικρό βήμα προηγήθηκε η κατάργηση του φόρου πολυτελείας (!) στα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ παρέχεται διαρκής άδεια εισόδου στον δακτύλιο.
Η φόρτιση των οχημάτων μπορεί να γίνει είτε με τον αργό τρόπο σε μια οικιακή μπρίζα (στην περίπτωση αυτή απαιτούνται 7-8 ώρες, οι οποίες θα μπορούσε να είναι νυχτερινές) ή με άλλες μονάδες ταχείας φόρτισης, οι οποίες μπορούν να κατεβάσουν τον χρόνο φόρτισης μέχρι και κάτω της μιας ώρας. Για την τοποθέτηση σε οικιακό επίπεδο ειδικής εγκατάστασης, η οποία μπορεί να μειώσει τον χρόνο φόρτισης στις 4 ώρες, απαιτείται περίπου κόστος 3.000 ευρώ. Παρά τη νομοθετική ασάφεια για τις προδιαγραφές δημιουργίας σταθμών δημόσιας φόρτισης και πολύ περισσότερο εμπορικής χρήσης, αναπτύσσεται ήδη στην Αθήνα ένα πολύ μικρό δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης. Εμφανίζονται μάλιστα και εφαρμογές στο Διαδίκτυο για την εύχρηστη αναζήτηση και εύρεση των κοντινότερων σημείων.
Σήμερα, σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται σε δημόσιους χώρους στάθμευσης (δύο εταιρείες λειτουργούν ήδη σχετικές εγκαταστάσεις), σε χώρους διοργάνωσης εκθέσεων και στο κτίριο των κεντρικών γραφείων της ΔΕΗ. Αναμένεται και από κάποιους δήμους να δημιουργήσουν σημεία φόρτισης.
Έντυπη
ΜΑΙΡΗ ΤΣΙΑΝΑ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η Μαίρη Τσιάνα διαγνώστηκε με δυσλεξία στα 22 της χρόνια, αφού πρώτα πέρασε όλη της τη σχολική ζωή να αναρωτιέται γιατί δυσκολεύεται στην γραφή και την ανάγνωση. Όλη αυτή η εμπειρία της, την οδήγησε στο να δημιουργήσει, το 2014, το 3asyR, ένα εργαλείο που κάνει την ανάγνωση στο διαδίκτυο πιο εύκολη για όσους έχουν δυσλεξία.
Τι είναι το 3asyR; Πώς ακριβώς λειτουργεί;
Το 3asyR είναι ένα εργαλείο για ευκολότερη ανάγνωση στο διαδίκτυο ανθρώπων με μαθησιακές δυσκολίες όπως ή δυσλεξία και η διάσπαση προσοχής. Τεχνικά, είναι ένα plug-in στον browser του Crome. To κατεβάζεις απο το site μας και έπειτα το εγκαθιστάς στον υπολογιστή σου. Στη συνέχεια, πηγαίνοντας σε οποιαδήποτε σελίδα της μορφής «http://», δηλαδή σε όλα τα sites εκτός από blogs, Facebook, Twitter κλπ και κάνοντας ένα κλικ, βλέπεις ότι η παράγραφος υπογραμμίζεται και το ποντίκι μαρκάρει αυτά που θέλεις να διαβάσεις. Βέβαια, γίνονται προσπάθειες ώστε σύντομα να «παίζει» παντού.
Τι είναι το 3asyR; Πώς ακριβώς λειτουργεί;
Το 3asyR είναι ένα εργαλείο για ευκολότερη ανάγνωση στο διαδίκτυο ανθρώπων με μαθησιακές δυσκολίες όπως ή δυσλεξία και η διάσπαση προσοχής. Τεχνικά, είναι ένα plug-in στον browser του Crome. To κατεβάζεις απο το site μας και έπειτα το εγκαθιστάς στον υπολογιστή σου. Στη συνέχεια, πηγαίνοντας σε οποιαδήποτε σελίδα της μορφής «http://», δηλαδή σε όλα τα sites εκτός από blogs, Facebook, Twitter κλπ και κάνοντας ένα κλικ, βλέπεις ότι η παράγραφος υπογραμμίζεται και το ποντίκι μαρκάρει αυτά που θέλεις να διαβάσεις. Βέβαια, γίνονται προσπάθειες ώστε σύντομα να «παίζει» παντού.
Πώς αποφάσισες να το δημιουργήσεις;
Όλο αυτό γεννήθηκε από προσωπική μου ανάγκη επειδή ήθελα να διαβάζω πιο εύκολα στο διαδίκτυο. Γενικά, λόγω της δυσλεξίας μου, κουράζομαι πολύ στο διάβασμα και η λύση που βρήκα στο έντυπο ήταν να υπογραμμίζω και να μαρκάρω αυτά που ήθελα να διαβάζω. Σκέφτηκα, λοιπόν, ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο, να μεταφέρω αυτή μου την εμπειρία και στο ίντερνετ. Έψαχνα να βρω κάποιο εργαλείο και δεν έβρισκα και έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα του3asyR. Την ιδέα αυτή την ανακοίνωσα σε έναν διαγωνισμό για start up ιδέες, το start up live Thessaloniki, όπου το 3asyR κέρδισε το βραβείο της καλύτερης web app ιδέας. Ουσιαστικά από το Μάιο του ’14 ξεκίνησα να ψάχνω συνεργάτες και να δημιουργώ σιγά-σιγά την ομάδα μου, η οποία αποτελείται από τον Αλέξανδρο Μπινόπουλο, ο οποίος είναι ο προγραμματιστής του 3asyR, τη Βασιλική Χρυσοβιτσιώτη που έχει αναλάβει το γραφιστικό κομμάτι και τον Martin I. Petrov, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος τύπου κυρίως για τις επαφές στο εξωτερικό. Τους ευχαριστώ πολύ γατί πίστεψαν τόσο σε μένα όσο και στο πρότζεκτ και για την απίστευτη δουλεία που προσφέρουν.
Όλο αυτό γεννήθηκε από προσωπική μου ανάγκη επειδή ήθελα να διαβάζω πιο εύκολα στο διαδίκτυο. Γενικά, λόγω της δυσλεξίας μου, κουράζομαι πολύ στο διάβασμα και η λύση που βρήκα στο έντυπο ήταν να υπογραμμίζω και να μαρκάρω αυτά που ήθελα να διαβάζω. Σκέφτηκα, λοιπόν, ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο, να μεταφέρω αυτή μου την εμπειρία και στο ίντερνετ. Έψαχνα να βρω κάποιο εργαλείο και δεν έβρισκα και έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα του3asyR. Την ιδέα αυτή την ανακοίνωσα σε έναν διαγωνισμό για start up ιδέες, το start up live Thessaloniki, όπου το 3asyR κέρδισε το βραβείο της καλύτερης web app ιδέας. Ουσιαστικά από το Μάιο του ’14 ξεκίνησα να ψάχνω συνεργάτες και να δημιουργώ σιγά-σιγά την ομάδα μου, η οποία αποτελείται από τον Αλέξανδρο Μπινόπουλο, ο οποίος είναι ο προγραμματιστής του 3asyR, τη Βασιλική Χρυσοβιτσιώτη που έχει αναλάβει το γραφιστικό κομμάτι και τον Martin I. Petrov, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος τύπου κυρίως για τις επαφές στο εξωτερικό. Τους ευχαριστώ πολύ γατί πίστεψαν τόσο σε μένα όσο και στο πρότζεκτ και για την απίστευτη δουλεία που προσφέρουν.
Τι σημαίνει 3asyR;
Easier! Δηλαδή πιο εύκολο. Το συνθημά μας είναι «make your online reading easier». Εμείς οι δυσλεκτικοί μπερδεύουμε πολλές φορές το 3 με το ε, οπότε είναι κάτι σαν αστείο που κάνουμε μεταξύ μας.
Easier! Δηλαδή πιο εύκολο. Το συνθημά μας είναι «make your online reading easier». Εμείς οι δυσλεκτικοί μπερδεύουμε πολλές φορές το 3 με το ε, οπότε είναι κάτι σαν αστείο που κάνουμε μεταξύ μας.
Ποιες τεχνικές χρησιμοποιείτε μέσα από την εφαρμογή σας, ώστε να βοηθήσετε κάποιον που έχει δυσλεξία;
Χρησιμοποιούμε την υπογράμμιση, το μαρκάρισμα και την αυξημένη γραμματοσειρά, έτσι κάποιος που έχει δυσλεξία είναι περισσότερο συγκεντρωμένος σε αυτά που διαβάζει. Το πρόβλημα είναι οτι πολλές φορές προσπερνάς λέξεις, σειρές, ακόμα και παραγράφους! Διαβάζοντας, όμως, σειριακά λέξη-λέξη και γραμμη- γραμμή δεν ξεφεύγεις από το κείμενο.
Χρησιμοποιούμε την υπογράμμιση, το μαρκάρισμα και την αυξημένη γραμματοσειρά, έτσι κάποιος που έχει δυσλεξία είναι περισσότερο συγκεντρωμένος σε αυτά που διαβάζει. Το πρόβλημα είναι οτι πολλές φορές προσπερνάς λέξεις, σειρές, ακόμα και παραγράφους! Διαβάζοντας, όμως, σειριακά λέξη-λέξη και γραμμη- γραμμή δεν ξεφεύγεις από το κείμενο.
Διαγνώστηκες με δυσλεξία στα 22 σου, πώς ήταν τα σχολικά σου χρόνια;
Στο σχολείο δυσκολευόμουν πολύ και στην ανάγνωση και στη γραφή και γενικά μπερδευόμουν με πολλά πράγματα, όπως έννοιες, αριθμούς και γράμματα. Στην δεκαετία του '90 που πήγαινα σχολείο (αποφοίτησα το 2000) η δυσλεξία δεν ήταν και πολύ γνωστή στην Ελλάδα, οπότε δεν γνώριζα ότι αυτό που με ταλαιπωρεί είχε όνομα και το έλεγαν δυσλεξία. Κάτι που με οδήγησε στο να έχω, τότε, χαμηλή αυτοπεποίθηση. Λόγω έλλειψης ενημέρωσης φαντάζομαι, δεν το είχαν καταλάβει ούτε οι δάσκαλοι, ούτε οι καθηγητές. Οπότε ούτε εγω μπορούσα να βοηθήσω τον εαυτό μου, ούτε οι δασκαλοι εμένα. Συνεπώς δεν τα πήγαινα καλά στα περισσότερα μαθήματα κυρίως τα θεωρητικά, στα θετικά ήμουν καλύτερη. Τότε, δεν υπήρχαν δυσλεκτικοί ή μη δυσλεκτικοί.
Στο σχολείο δυσκολευόμουν πολύ και στην ανάγνωση και στη γραφή και γενικά μπερδευόμουν με πολλά πράγματα, όπως έννοιες, αριθμούς και γράμματα. Στην δεκαετία του '90 που πήγαινα σχολείο (αποφοίτησα το 2000) η δυσλεξία δεν ήταν και πολύ γνωστή στην Ελλάδα, οπότε δεν γνώριζα ότι αυτό που με ταλαιπωρεί είχε όνομα και το έλεγαν δυσλεξία. Κάτι που με οδήγησε στο να έχω, τότε, χαμηλή αυτοπεποίθηση. Λόγω έλλειψης ενημέρωσης φαντάζομαι, δεν το είχαν καταλάβει ούτε οι δάσκαλοι, ούτε οι καθηγητές. Οπότε ούτε εγω μπορούσα να βοηθήσω τον εαυτό μου, ούτε οι δασκαλοι εμένα. Συνεπώς δεν τα πήγαινα καλά στα περισσότερα μαθήματα κυρίως τα θεωρητικά, στα θετικά ήμουν καλύτερη. Τότε, δεν υπήρχαν δυσλεκτικοί ή μη δυσλεκτικοί.
Υπάρχει ρατσισμός απέναντι στους δυσλεκτικούς; Έχεις βιώσει κάτι τέτοιο;
Δεν ξέρω αν η λέξη ρατσισμός ταιριάζει, απλά οι καθηγητές μη γνωρίζοντας το τι είναι δυσλεξία, θεωρούσαν τα δυσλεξικά παιδιά όπως εγώ «τεμπέληδες», ότι «δεν διαβάζει τα μαθήματα», ότι «δεν μπορεί παραπάνω» κλπ και η αλήθεια είναι οτι δεν ήταν οτι δεν ήθελα να διαβάσω, είτε σχολικά είτε εξωσχολικά βιβλία, αλλά ότι δεν μπορούσα. Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να διαβάζεις μια σελίδα 4 και 5 φορές και να μη βγάζεις νόημα; Δεν είχα την υπομονή που έχω τώρα, αφού έχω δουλέψει πολύ γι' αυτό, να μη παρατήσω αυτό που ξεκίνησα να διαβάσω. Και αυτή η θέληση μου για μάθηση με οδήγησε στο 3asyR που πια, στο διαδίκτυο τουλάχιστον, έχει κάνει την ανάγνωσή μου easier!
Δεν ξέρω αν η λέξη ρατσισμός ταιριάζει, απλά οι καθηγητές μη γνωρίζοντας το τι είναι δυσλεξία, θεωρούσαν τα δυσλεξικά παιδιά όπως εγώ «τεμπέληδες», ότι «δεν διαβάζει τα μαθήματα», ότι «δεν μπορεί παραπάνω» κλπ και η αλήθεια είναι οτι δεν ήταν οτι δεν ήθελα να διαβάσω, είτε σχολικά είτε εξωσχολικά βιβλία, αλλά ότι δεν μπορούσα. Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να διαβάζεις μια σελίδα 4 και 5 φορές και να μη βγάζεις νόημα; Δεν είχα την υπομονή που έχω τώρα, αφού έχω δουλέψει πολύ γι' αυτό, να μη παρατήσω αυτό που ξεκίνησα να διαβάσω. Και αυτή η θέληση μου για μάθηση με οδήγησε στο 3asyR που πια, στο διαδίκτυο τουλάχιστον, έχει κάνει την ανάγνωσή μου easier!
Ποια είναι τα όνειρά σας για το 3asyR; Με ποιον τρόπο ελπίζετε να βοηθήσει τον κόσμο;
Εχω πολλά όνειρα για το 3asyR, είναι το παιδί μου! Δε θα σας τα αποκαλύψω ακόμη, προτιμώ πρώτα να πράττω και μετά να μιλάω. Ελπίζω, όμως, να τα πραγματοποιήσω! Εύχομαι η διαδικασία της ανάγνωσης να γίνει ευκολότερη για όλους και το διάβασμα να γίνει απόλαυση! Είναι ωραίο να διαβάζει κανείς, είναι ένας άλλος κόσμος που αξίζει ν’ ανακαλύψεις.
Εχω πολλά όνειρα για το 3asyR, είναι το παιδί μου! Δε θα σας τα αποκαλύψω ακόμη, προτιμώ πρώτα να πράττω και μετά να μιλάω. Ελπίζω, όμως, να τα πραγματοποιήσω! Εύχομαι η διαδικασία της ανάγνωσης να γίνει ευκολότερη για όλους και το διάβασμα να γίνει απόλαυση! Είναι ωραίο να διαβάζει κανείς, είναι ένας άλλος κόσμος που αξίζει ν’ ανακαλύψεις.
Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/
Σάββατο 21 Μαρτίου 2015
ΑΡΓΥΡΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΝΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΚΟΤΜΠΟΥΣ
Συνολικά τέσσερις συμμετοχές σε τελικούς οι Έλληνες.
Ο Λευτέρης Πετρούνιας επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί που θα τον συνοδεύσει μέχρι και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Μονπελιέ (13-19/4).
Ο αθλητής του Δημήτρη Ράφτη κέρδισε το αργυρό μετάλλιο στους κρίκους στο Παγκόσμιο Κύπελλο ενόργανης γυμναστικής στο Κότμπους, το μοναδικό αγωνιστικό τεστ των Ελλήνων πριν από το ταξίδι στη Γαλλία.
Ο Πετρούνιας παρουσίασε το καινούργιο πρόγραμμα του, το οποίο έχει συντελεστή δυσκολίας 6,80. Βαθμολογήθηκε με 15,550 από τους κριτές και έχασε την πρώτη θέση από τον χρυσό Ολυμπιονίκη, Αρτούρ Ζανέτι με 15,625. Τρίτος ήταν ο Τούρκος Ιμπραήμ Κολάκ με 15,400 βαθμούς.
Ο Πετρούνιας είναι ένας από τους αθλητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Επιτροπής, "Υιοθετήστε έναν αθλητή". Τον πρωταθλητή της ενόργανης στηρίζει ο Stoiximan.gr.
Στον πρώτο τελικό της ημέρας ο Λευτέρης Κοσμίδης παρουσίασε στο έδαφος πρόγραμμα με συντελεστή δυσκολίας 6,60. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής αγωνίστηκε με δεμένο τον δεξιό αστράγαλο, δεν απέφυγε τα μικρά λάθη και κατετάγη πέμπτος με 14,250.
Στις γυναίκες η Βάλια Πλυτά ήταν έβδομη με 12,600 βαθμούς στο μονόζυγο και η Αργυρώ Αφράτη κατέλαβε την ίδια θέση με 13,625 βαθμούς στο άλμα. Η 17χρονη Αφράτη θα έχει μια ευκαιρία ακόμη να διακριθεί την Κυριακή (22/3) στον τελικό του εδάφους.
Πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/OtherSports/Gymnastiki/argyros-o-petrounias-sto-kotmpoys.3370767.html
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)